Ik vind degene die gelijk roepen dat t ordinair is, ook wel overdreven hoor. Als je daar nu in een naveltopje, hotpants en leren lieslaarzen loopt..dan wel Maar drollevanger/harembroek, ik vind dat persoonlijk ook geen gezicht. Als er iemand voor me loopt met zon broek aan, dan krijg ik de neiging om de boel omhoog te trekken. En vooral de jeansuitvoeringen, ik vind dat heel je lichaamsverhouding niet meer lijkt te kloppen bij die dingen
Moet je idd het figuur voor hebben. Ik heb er ook een ook maar 1 keer aan getrokken, moet eerst zeker 8 kilo kwijt haha, stond gewoon totaal niet haha
Gaaf! helemaal mijn stijl die 2 foto's . Maar ja, ik draag dan ook drollenvangers in alle varianten . Heb zelfs een positiedrollenvanger!! Dat catsuit waar Wendelaa het over heeft heb ik ook gezien en was ook niet mijn smaak. Mirell ff wat anders: Ik heb dezelfde lengte haren bovenop, wat smeer jij erin om het rechtop te krijgen? Bij mij zakt het steeds in.
die 2e draag ik ook met stoer spijkerjasje en hoge hak dan minder tuttig maar bloemetjes is HET item deze zomer dus kan voor 10 euries niet in mijn kast ontbreken ennnn idd ben ik eigenlijk geen bloemetjes mens
Klinkt erg leuk Mirell.. waar heb je ze gekocht of wat adviseer je..? Vind je het kunnen voor iemand die maat 38/40 heeft..? Foto van mij staat in dat topic over jurkje waar je advies gaf..
SHAPER van de HEMA en ik gebruik ECHT een klein beetje maar!! wel nog 1 tipje met slap haar smorgens was ik het met lauw/koud water daar word t iets stugger van
denk dat je ze wel moet passen de 1 staat meteen leuk en ik had er 1 aan daar was ik een worst in die spijker is van vera moda en zit heeeeeeeeeeerlijk ik heb zelf maat 40/42 en staat leuk vind ik kijk een donkerblauwe kun je mooi combineren met bruin riem leer jasje en bruin schoentje een bloemetje is natuurlijk wel wat opvallender maar krijg leuke reackties van mijn buufjes hier net op straat.
Het is toch net een shirt en broek in dezelfde print? Het ordinaire snap ik niet zo... Ik heb het zelf niet maar vond het heel leuk staan, bij de foto's die ik zag!
ff mijn ordinaire pakkie showen deze foto is duidelijker ennnn voor degene degene die het echt niet vinden kunnen lelijk vinden oogjes toe
Wat zijn precies de catsuits van tegenwoordig ? Plaatje ervan toevallig ? En hoe zit dan die riem en schoenen etc ? Ik had vroeger een catsuit, een pikzwarte, maar dat was zo'n superstrakke van elastisch materiaal.. voelde altijd alsof ik geen kleding aan had, zo strak zat dat! Maarrr dat was vroeger he, toen kon ik het prima hebben, al zeg ik het zelf Zijn ze nu meer los en van ander materiaal ?? p.s. Mirell ik vind je foto een beetje donker dus kan niet goed m'n mening geven Ik vind je kapsel wel gaaf ! Groetjes
Kan de topictitel niet verandert naar Jumpsuit? Volgens mij denkt nl 9 vd 10 mensen hier nog steeds aan een catsuit.... \ Maar die op de foto ziet er leuk uit. Ik volg het ordinaire ook niet zo, en als er iemand is die snel wat ordinair vindt ben ik het wel whaha. Maar het ligt er natuurlijk aan hoe je het draagt....