Ik vind ze ook gaaf, maar ben slank (wat iedereen zegt wat je moet zijn?!) en heb dus geen kont Weet je hoe dat eruit ziet in een jumpsuit? UGLY
ik vind ze iekkksss, alleen het woord al krijg ik de kriebels moet ik gelijk aan batman films denken enzo.
Ik zou er heel graag een willen, maar ik heb er nog geen gezien die ik nu aan kan (met een zwangere buik). Bovendien vind ik ze erg leuk met hakken, maar die kan ik nu niet dragen...
Ik vind jumpsuits helemaal geweldig maar ik ken ze serieus nergens vinden in de winkels. Ik wil heel graag een strapless spijkerpak of een andere strapless. Maar ik kom ze echt nergens tegen. Waar hebben jullie ze vandaan? En ik heb maat 34 dus zal vast wel staan dan
Dank je dan knal ik morgen ff naar de Hema op en neer. Wordt er gek van als ik 1 windvlaag door mijn haar krijg lijk ik wel een pleeborstel nu.
Ik vind het zelf bij andere erg leuk staan!! Kan er niks ordinairs aan vinden, ze lopen toch niet bloot, niks aanstoots gevend, gewoon netjes gekleed, en stoer!! Ik zal er zelf geen een kopen voor mijzelf, heb maat 48 en nee, vind ik niks!
Mirell staat je goed, echt heel mooi! Maar.......................... Daar moet je ook ECHT een typetje voor zijn. Het zal minder mooi zijn met maatje 44 denk ik.
thanks allemaal voor de complimenten heb de foto ff geplaatst om te laten zien dat het niet ordi hoeft te zijn. en vind het leuk om te laten zien hoe je zoiets combineert. en tuurlijk ieder zo zijn ding mijn beste vriendin vind het ook helemaal niets dat mag natuurlijk alleen om te zeggen ordinair.......dat snap ik gewoon niet wand ik vind het dus echt niet ordinair