K heb er vorige zomer ook 1 gekocht bij de hm. N crème met bruin. Soort zijdeachtige stof.. Zit heeerlijk! Ook fan van harembroeken. Pumps eronder en gaan. Helaas nu voorlopig even niet..
Mirell ik vind het JOU wel heel leuk staan, en op deze manier gecombineerd is absoluut niet ordi nee. Waar ik wel benieuwd naar ben, hoe ziet het aan de achterkant uit is dat zo´n soort legging idee?Waar je alles in ziet?Ligt natuurlijk ook aan de stof maar dat vind ik dan echt minder mooi.
Leuk, maar zal mij niet staan. Ze hebben wel het voordeel dat je met bukken nooit meer een bouwvakkers decolleté hebt
Niet helemaal mijn ding, maar moet zeggen dat jij het wel leuk gecombineerd hebt. Zag laatst iemand lopen hoog zwanger met zo`n ding aan, schoot er gewoon van in de lach Flinke billen, dijen en een mega buik, ze was net een wokkel!!!
Staat leuk hoor! Zelf heb ik er het figuur niet voor en moet ik te vaak plassen , maar ik vind het leuk staan. Natuurlijk niet elk model en bij elke persoon, maar dat geldt voor elk kledingstuk, toch?
ik vind ze hartstikke leuk.. maar dan wel bij vrouwen met maatje 38 tot 44/46... als je heel lang bent dan gaat 48 ook !!.. maar voor vrouwen die flinker als dat zijn (inclusief mijzelf). vind het ik niet mooi omdat je figuur daar dan niet in uitkomt, en je dan nog dikker lijkt dan je al bent.. maar dat zelfde ook met vrouwen met maat 34/36.. omdat hun als zo slank zijn vind ik dat een jumpsuit niet mooi omdat het zo'n dunne vrouwen niet mooier maakt, maar een recht plank met 0.0 rondingen, zonder kont etc..
Dat ordinair sloeg op de term catsuit, die hele strakke pakken dus, niet op de jumpsuits. Lekker verwarrend
Aaaaaaaaaah, dat is leuk. Ik kwam vroegah ook nog weleens bij Nameless, kom er nu nooit meer in de buurt maar die webshop... Ik word hebberig. Ik ga deze in ieder geval bestellen:
die lijkt heel erg op het jasje dat ik vorige week in het donkerblauw heb gekocht... is hij van La Perla Nera? Die heb ik, en hij zit/staat onwijs leuk. Aanrader wat mij betreft!
ik vindt ze echt geweldig,alleen ben ik bang dat ze bij mij niet staan. met mijn maat 44/46,vindt ik het niet mooi staan. of er moet iets voor mijn buik zitten,zodat ik dat lekker kan camoufleren