Zo moeilijk om een jongensnaam te vinden!!! Dus ik vraag jullie hulp. Voor een meisje heb ik de volgende namen: - Livia - Yuna Maar voor een jongen ben ik dé naam nog niet tegen gekomen. Ik zoek een naam die je niet vaak hoort (liefst helemaal niet ) Liefst niet te lang. En geen namen als Jayden of Delano enz. Op het lijstje heeft gestaan: - Mattia (iedereen vindt deze afschuwelijk, en dat wil ik absoluut niet dus deze is van mijn lijstje af) De volgende naam blijft steeds in mijn hoofd spoken: - Deon Maar of dit nou dé naam is..... twijfel twijfel... Dus please help me!!
Ik vind Deon kei leuk! En voor een meisje Yuna ook erg leuk! Roan en Liam vind ik ook nog leuk voor een jongen
Thanks! Liam vind ik ook een prachtige naam, maar is echt uitgesloten (kindje van m'n broer heet zo). Roan vind ik niet zo.
Leuk Déon! Andere namen: Fedde/Ferre Joas Justus Mika Olivier R(h)eno Stef Vince(nt) Maar Déon vind ik echt veel leuker!
Hmmmm.... oké, dus jullie vinden Deon erg leuk?? Dan staat hij nu toch bovenaan op mijn lijstje op dit moment..... (is ook wel vrij logisch hoor, als het de enige naam is die ik heb haha)
Whaaah, eindelijk iemand die "mijn" meisjesnaam ook leuk vindt!! Livia (naar: Livia Drusilla) Vind het écht een supernaam voor een meisje Hmmja... Jongensnaam.. Een stuk moeilijker, begrijp ik. Ik dacht gelijk aan Lex, maar die voldoet niet aan jouw wensen. Wij krijgen een zoon en zijn er ook nog niet uit
Noujaaaa zeg dus onze zoon zijn naam vind je zeker ook niet mooi?? Whaha nee nu ff serieus, ik vind Deon leuk, misschien Dion iieets leuker. Verder..pfoe. Zal wat namen van ons rijtje voor je neerzetten: Joas/Joaz Mika Fynn Luca Vigo Levi Mick Joah Dex Max Sam/Sem Hopelijk heb je er wat aan En wat super, je bent de 12 weken grens voorbij!!! Tis je gegund!
Livia! superleuk! En Deon ook erg leuk. Niet heel apart en ik heb m ook al wel eens gehoord. Hier een Lennox... Nog een paar van mijn lijstje of die ik gehoord heb: - Fender - Nolan - Novan - Nevin - Novin - Ilan - Loran - Zeger/Seeger - Deen/Dain - Duco - Zias / Dias - Faber - Espen