Hey meiden, Wij zijn opzoek naar een aparte meisjesnaam. Een beetje in de richting van Vanity, Destiny, Talya, etc. Vind het erg moeilijk om zo'n soort naam te vinden. Nu hebben we opzich wel een naam in gedachten. Maar toch ergens opzoek naar andere. Help, help
Ik ben niet zo van apart, niet mijn smaak, maar ik hoorde laatst ergens de volgende naam, die dan misschien wel iets voor jullie is: Tyess
Thanks meiden! We hebben er zeker wel wat aan. Maar kunnen nog steeds geen leukere vinden dan we al hebben. Dus denk dat we die gewoon houden.
Misschien zit hier wat bij! - Nyssa - Chanell - Talitha - Lyvana - Charissa - Shanique - Sarita - Romaisa - Nikita
Dan zal ik zeggen hou die naam die je al hebt want waarschijnlijk vind je dan ook geen leukere en als die er wel is komt ie er zo ineens aangevlogen suc6 meid
kun je geen combi van jullie namen maken? dat hebben wij wel gedaan bij de meiden en iedereen vindt het bijzondere en mooie namen onze namen: Marlène & Richard namen dochters: Maricha & Rilène
Apart zeg! Heb ik toevallig ook gedaan bij tweede naam van Jeslyn: Hendrik en Anja= Hanna (me schoonopuders)