meisjesnaam, we zijn eruit

Discussie in 'Babynamen' gestart door Fayy, 21 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fayy

Fayy Niet meer actief

hoi meiden..

wij waren al een tijdje uit de namen.. 3 namen allemaal combinaties met onze broers/zussen moeders.. dus met betekenis.. maar hoevaak we t ook opnoemde.. t was net of ik een lijst met meisjes opnoemde hihi.
    we hebben er nu 2 waarvan de combo zegmaar 2in1 is en waar we gek genoeg veel en veeeeel enthousiaster over zijn.. nja we hebben t onszelf wat makkelijker gemaakt en er 2 namen van gemaakt.
    de voorletters worden M.R. maar dan is t net een afkorting van meneer..k zie het al voor me.. is de achternaam bijv: huis ... dan krijgt onze meisje een brief mr huis.. meneer huis.. of zal t zo niet zijn? :p

Liefs!

2. VioletRose

VioletRose Niet meer actief

Hahaha....maak je daar maar niet druk om M.R is niet raar. Er staan toch puntjes tussen :)! Mr. is meneer maar M.R niet...

Jullie hebben vast een mooie combo. Fijn dat jullie er uit zijn!

3. Yolanthe

Yolanthe VIP lid

MR is niet de afkorting voor meneer, maar voor de MedezeggenschapsRaad op een school. En het schijnt ook een motorfietsenmerk te zijn volgens wikipedia.

Ach zolang het geen rare afkorting is so what! Lekker van genieten dat je al uit de namen bent :)

4. VioletRose

Nee. Eigenlijk van meester maar sommige korten het toch op die manier af. :D

5. Fayy

Fayy Niet meer actief

Ach met een meester of een meneer is niets verkeerd haha.
    maar ik denk altijd van laat ik t aan andere vragen wat die er van vinden.. eigenlijk een beetje onzin want wij vinden het mooie namen hihi en dan maakt de afkorting niets uit ik zal nooit MR zeggen hahahha.
    ging me meer om de brieven.. nu ik zo nadenk vraag ik me af waarom ik eigk een topic geopend heb.. haha
    bij de voorletters S.M had ik wel even dubbel zo goed nagedacht hihi

6. YellowButterfly

YellowButterfly Niet meer actief

MR vind ik niet raar hoor! Gewoon lekker doen :)

7. Fayy

Fayy Niet meer actief

doen we :D

8. VioletRose

Haha! Top meis. Wil je verklappen wat de tweede naam wordt?

9. Fayy

Fayy Niet meer actief

Robine.. eerste 3 letters van me broertjes naam en laatste 3 van mn schoonmoeder.. haha.
    maar deze 2 namen klinken wat beter dan die 3 bij mekaar die k eerst had :) dit ligt veel lekkerder in de mond :D

10. VioletRose

Leuk!! Goed dat het ook zo kon. Je hebt twee prachtige niet veel voorkomende namen! Daar hou ik van :D

11. Fayy

Fayy Niet meer actief

ja en robine zo wouden we haar eerst noemen maar toch maar voor die andere naam gegaan en nu deze als 2e naam. hihi.. ik ben helemaal enthousiast.. ik dacht al een tijdje over die andere 3 van .. nahh.. maargoed nou zit t helemaal top! en ze komen beide niet vaak voor :D ook weer een +punt:D

Deel Deze Pagina