Baby van 7 maanden leert waterskiën

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door sydneys, 8 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sydneys

sydneys Niet meer actief

06/05 IN DE RAND De 7,5 maanden oude Australische baby Ryder is waarschijnlijk de jongste waterskiër ooit. Zijn ouders zetten hem in Lake Dyer op waterski's en trokken hem vooruit. Een echte boot was er dit jaar nog niet bij betrokken. "Maar dat is hopelijk voor volgend jaar", klinkt het.
    De avonturen van de kleine Ryder werden gefilmd en dat zorgt voor deze beelden:
    Ryder's on his way to waterski! 7.5 month old baby on learner ski! - YouTube

2. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
    Die zijn echt niet wijs!

3. annet1985

annet1985 Fanatiek lid

14 okt 2011
    4.136
    0
    36
    friesland
    tja weet niet zo goed wat ik daar van vinden moet, kindje is niet helemaal overstuur ofzo? En haar moeder rent mee. Ik vind het schieten van oorbellen erger ;)

4. Delta

Delta Niet meer actief

Nou ja, die zijn idd niet wijs, wat als dat kind volgend jaar onder de boot komt? Ik zie al grote ongelukken voor me. Ook voor nu, wat als hij verdrinkt, kan snel gebeuren bij die kleintjes.

5. sydneys

sydneys Niet meer actief

haha ja misschien zijn oorbellen wel erger haha,tja austalie, misschien 35graden daar en ze gaan zo langzaam (gelukkig) dat de moeder meekan rennen en hij heeft misschien een heel erg goed reddingsvest aan

we zijn misschien veel te soft met onze kleintjes haha maar het nekje baart me wel zorgen

6. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Nja als het om een kind van 2/3 ging had ik gezegd best grappig!

Maar 7,5 mnd!!!!!

7. TempusFugit

TempusFugit Niet meer actief

Tja, waarschijnlijk de jongste waterskiër ooit, maar als het mis zou gaan zou ik het mezelf nooit vergeven.

Misschien zijn we hier wel gewoon te snel bang maar brrr, je moet er toch niet aan denken, inderdaad dat nekje!

8. Aislin

Aislin Actief lid

2 dec 2010
    280
    0
    0
    NULL
    Westervoort
    lijkt mij ook niet echt goed voor het lijfje van zo'n jong kindje... maar goed... er zijn wel meer dingen wat ik nooit zou doen en andere mensen wel... zoals idd ook die oorbellen!

9. FairyLaughs

FairyLaughs Niet meer actief

Nou het kindje staat al erg stevig en kan zich ook al goed vasthouden,, ik denk dat als het een erg 'slap' kindje geweest was dat de ouders dit ook niet gedaan zouden hebben..

Ik zelf zou het niet doen denk ik.
    Maar dit kindje vind het volgens mij wel leuk...

10. sydneys

sydneys Niet meer actief

ik denk dat die kleintjes er mee opgroeien, ik zeg het meervoud omdat er wel meer kinderen/baby's dingen zullen doen die wij gevaarlijk vinden zoals die jonge bergbeklimmers,...

mama en papa zullen (hopelijk) wel weten wat dat kleintje kan en niet

Deel Deze Pagina