hier ben ik weer, maar dan met een andere naam..... deze naam vinden mijn vriend en ik ook erg mooi, wat vinden jullie? groetjes!
Vind ik erg mooi. Heeft ook nog eens een mooie betekenis: Isis (Grieks) of Aset (Egyptisch Au Set) is de naam van één van de belangrijkste godinnen van de Egyptische mythologie, een typische Moedergodin en symbool van vruchtbaarheid.
mooi! en ik vind het ook altijd wel mooi als het een mooie betekenis heeft, wat veertje ook al beschrijft @lara: Tuurlijk maar het is toch ook altijd leuk om te weten wat anderen er van vinden... vind ik wel tenminste hoewel het soms daardoor alleen maar moeilijker wordt maar toch .
Ik denk aan de patatboer bij ons in de plaats, die heet ook Isis! Dus vaak is het: zullen we bij Isis een patatje halen, hihi.... Dus nee...
zo heb je bij elke naam wel waarvan iemand bij die naam wat denkt het gaat erom dat jullie dat mooi vinden patroeschka wat is een ischis
Hoi Mutsie, ik vind die naam helemaal geweldig! Mijn vriendin is paar weken geleden bevallen van Isis en ik baalde dat ze die naam had gekozen. Vond m zelf ook erg leuk namelijk!
Ik vind het mooi maar wel een beetje "erotisch" als je het mij vraagt. Als je toch in de griekse mythiologie willen blijven: - Atia - Arthémise Groetjes