Hoi, ik ben vorige week zaterdag nog naar zijn optreden geweest bij ons in het theater! Ik vond het erg geslaagd, heb erg gelachen!
Ik ga ook in maart naar hem toe. Ben ook heel benieuwd, op tv kijk ik eigenlijk nooit naar hem haha. Najib Amhali vind ik ook super, daar ga ik in januari heen
hij is ook mijn favoriet die najib amhali. Raymann is leuk maar dan op tv, in het echt zou ik hem niet hoeven zien lijkt me zonde van het geld of ik moet de kaartjes krijgen dan is hij denk ik wel de moeite waard . het enige wat ik echt leuk vind is Altijd prijs met achmed
Ik heb het lang niet gekeken, maar weet wel dat ik hem in het begin erg lachen vond. Kwam hem een week of drie tegen bij de slager ( weet ook gelijk op wie zijn typetje gebaseerd is) en heb nog even met hem gesproken, vond het eigenlijk droog maar de slager betrok mij bij hun gesprek. Najib Amhali vind ik een gruwel....eerste show vond ik fantastisch maar daarna is het uitgekauwd en teveel van hetzelfde. Kwam ook hem 2 jaar terug in de sportschool en een gesprekje gehad. Ik vond het grappig hem tegen te komen en zei ook: he, Najib Amhali hier, wat grappig. En hij stak daar een beetje de draak mee. Alhoewel ik begrijp dat zijn show bij de Vara erg grappig schijnt te zijn.
Nee, ik ga in het Luxor in Rotterdam. Maar het is trouwens in januari dat ik ga en niet in maart haha. Hoe ik daar nou weer bij kwam?
Wij gaan 15 december ook naar een voorstelling van hem. Vorige keer vond ik het wel leuk, niet echt super. Hoop dat het deze keer wel leuker is. Xx
niet leuk ik heb hier zijn shows liggen en ik vind hem echt 3x niks.. najib is wel leuk. zijn show bij de vara is super!
Ik ken hem alleen van Rayman is laat, vond dat wel een leuk programma, maar vind het steeds minder leuk worden. Hij vind zichzelf af en toe idd te grappig.