Titel zegt het al Wat vinden jullie van de namen Jason Joshua? Wij hebben al een hele tijd deze naamcombi vast staan voor ons zoontje. Ik blijf af en toe twijfelen of het ook bij ons past. Terwijl er al verschillende mensen de naam hebben genoemd als ze het proberen te raden. Uiteraard doen wij dan alsof onze neus bloed Bedankt voor jullie mening
Mooi . Jason Joshua ... ..... Er even van uitgaand dat de achternaam niet met een J begint, vind ik het erg mooi. Joshua als voornaam zou ook nog kunnen. Ook een erg mooie naam.
Zo het niet mijn smaak is, vind ik deze combi wel erg leuk! En het gaat van zelf bij je passen, als het al niet zou passen...
Vind het niet zo mooi, sorry. Tikkeltje ordinair. Maar als het voor jullie de namen zijn, gewoon doen!
Ik vind het individueel leuke namen (Jason staat ook op mijn lijstje) maar de combinatie J.J. vind ik persoonlijk een beetje to much... Maar goed als het voor jullie goed voelt gewoon doen
Individueel vind ik het ook leuke namen. De combi is eerlijk gezegd niet helemaal mijn smaak, zeker niet als jullie zelf een oer-Hollandse papa en mama zijn die bv Anita en Henk heten
De combi is mooi, maar ik hou echt niet van de naam Jason. Al vind ik hem in deze combi minder 'erg' dan de naam los
Niet mijn ding. Vind Engelse namen altijd wat lastig in Nld, voornamelijk omdat dan vaak de uitspraak verandert. Joshua vind ik mooi maar dan weer niet hier .
Sorry, maar ik vind Jason geen leuke naam. Beetje tokkie, dat komt door dat we mensen kennen wier zoontje Jason heet. Absoluut geen leuke ervaringen met hen
Leuke namen (mits Jason op zijn NL) maar niet allebei als roepnaam. Wil je Jason op zijn nederlands of engels? Op zijn engels vind ik het niet mooi.
ik vraag me al een tijdje af waarom Engelse namen tegenwoordig ''ordinair'' zijn .. wat verstaan jullie onder ordinair ? niet hoog opgeleid ofzo ?