Wat vinden jullie van Jeroen van Koningsbrugge (of hoe schrijf je het?)

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door MC lover, 31 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sensea

Sensea Niet meer actief

wie is da? nooit van gehoord.

2. Char1983

Char1983 Fanatiek lid

19 feb 2011
    3.447
    21
    38
    Vrouw
    Noord-Brabant
    Ik vind hem een grappige,gezellige vent!
    Heb idd ook serieuze intervieuws gezien van hem en dan zie je echt zijn andere kant! Tja enne gek op jack is gewoon een mindere namaak van everybody loves raymond....

3. MC lover

MC lover Actief lid

16 aug 2007
    436
    0
    0
    Valkenswaard
    Voel ik me toch niet helemaal alleen:p

@Roeltje:heb ik niet gezien, misschien had ik dan een andere kant van hem gezien. Maar vooralsnog vindt ik hem nogal gemaakt, niet zichzelf.

4. MC lover

MC lover Actief lid

16 aug 2007
    436
    0
    0
    Valkenswaard
    oeps sorry twee keer geplaatst

5. MC lover

MC lover Actief lid

16 aug 2007
    436
    0
    0
    Valkenswaard
    Ik hou wel van droge humor hoor. Om Gordon kan ik ook enorm lachen (natuurlijk niet met alles soms gaat het me te ver).

Jeroen van de Boom heb ik geen problemen, ik moet wel wennen hem als presentator te zien.

6. Aszz

Aszz Niet meer actief

Oh ik vind hem leuk! Niet dat 'Gek op Jack' gebeuren, want dat is gewoon slecht. Maar ik vind alles waarin geacteerd word in Nederland slecht.

7. brabbel1988

brabbel1988 VIP lid

8 jul 2009
    7.504
    139
    63
    Meen je dat echt?
    Anders even googlen, dan moet je maar eens kijken hoeveel hits je krijgt. ;) :)

8. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    gemaakt grappig waardoor ik hem dus totaal niet leuk vind.. waarschijnlijk prive een ander persoon, maar hier zap ik door als ik zijn kop op tv zie

9. Female

Female Niet meer actief

Ik vind hem vreselijk, echt, in het begin ging het nog maar vind het nu zo'n loser. Hij vind zichzelf zo leuk, zit echt na elke grap te wachten tot mensen erop reageren.

Voor mij zit ie nu ongeveer op hetzelfde level als Jensen, en dat beloofd niet veel goeds :D

10. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0

gaat toch om een andere Jeroen? vind ze allebei BAH :)

11. Tessie26

Tessie26 Lid

22 jun 2009
    57
    0
    6
    NULL
    NULL
    Geweldige vent! Ik kan me voorstellen dat als je niet van zijn humor houdt, je hem ook niet leuk vindt, want dat is gewoon wie hij is, maar ik vind het super. Ben naar zijn club- en theatertour geweest en heb me heerlijk vermaakt.
    Voor de liefhebbers: op Nederland 3 is eens een aflevering aan hem gewijd van Profiel, vast terug te vinden op internet, leuk om zo wat meer over hem te weten te komen!

12. 1234

1234 Niet meer actief

Jeroen van Koningsbrugge gaat nog wel. Ik kots meer van de vrouw waar hij altijd mee samen op tv is: Linda de Mol.

13. Bri

Bri Niet meer actief

Ik vind dat hij veel te vaak op tv is geweest, waardoor ik me ben gaan ergeren aan zijn maniertjes die dan idd wel wat gemaakt overkomen.
    Ligt natuurlijk helemaal aan mij: niemand verplicht mij om zó vaak naar RTL te kijken :)

14. Sensea

Sensea Niet meer actief

ja dat meen ik echt. ik kijk zelden tv ( beetje vreemd anno deze tijd ik weet het) en zeker geen series als gek op jack. als ik die voorstukjes zie heb ik eigenlijk al genoeg gezien ook. maar ik begrijp dat het een carbratiér is (schrijf je dat zo) en dat hij die jack is dan? dan mis ik dus niks.

15. Alita

Alita Niet meer actief

misschien dat je hem niet grappig vindt dat snap ik het is natuurlijk eenbepaalde soort humor...

Maar een irritant, zelfingenomen typetje.. die snap ik niet helemaal

16. Caithlin79

Caithlin79 VIP lid

21 mei 2006
    6.208
    3
    38
    Dat is wel grappig, aangezien hij juist als presentator bekend is geworden en later pas is gaan zingen :D

17. brabbel1988

brabbel1988 VIP lid

8 jul 2009
    7.504
    139
    63
    Jeroen Bernardus Jozef Nicolaas van Koningsbrugge (Roosendaal, 3 september 1973) is een Nederlands acteur, presentator, cabaretier en zanger van de band Zeus. Hij was lid van de improvisatiegroep De Lama's en maakt samen met Dennis van de Ven het satirische televisieprogramma NeonLetters voor de AVRO.
    Van de Ven en Van Koningsbrugge vormen tevens het duo 'Jurk!' In 2010 kwam hun debuut-cd Avondjurk uit
    Daarnaast is hij als teamcaptain te zien in het RTL 4-programma Ik hou van Holland.

Op 22 oktober 2010 won Van Koningsbrugge de Zilveren Televizier-Ster Man tijdens het Televizierring Gala. Op 4 november kreeg hij samen met zijn vriend Dennis van de Ven als het duo 'Jurk!' een gouden plaat tijdens de uitzending van Pauw & Witteman.

Kort samengevat is hij een manusje van alles, en is echt heel vaak te zien op tv in verschillende soorten programma's, series, en spelshows.

18. Sensea

Sensea Niet meer actief

dat klopt niet helemaal. hij zingt al vanaf zijn tiende. beroemd ermee geworden is wat anders, dat duurde wat langer.

19. Caithlin79

Caithlin79 VIP lid

21 mei 2006
    6.208
    3
    38
    Mag ook ;) Ik bedoel voornamelijk dat hij bekend werd als presentator voor zover ik weet, en later pas naam maakte als zanger.

20. frummeltje31

frummeltje31 Fanatiek lid

16 sep 2009
    2.158
    110
    63
    Jeroen is echt heel leuk! Heb hem ontmoet na een voorstelling van de lama's en hij is heel rustig en geweldig om mee te praten! Natuurlijk hoef je niet van zijn humor te houden, maar vergeet niet dat de persoon die je op tv ziet, vaak in levende lijve heel anders is...

Deel Deze Pagina