Ik vind die Jeroen van Koningsbrugge geen bal aan. Echt totaal niet grappig. Net als dat programma 'ik hou van holland'. Verschrikkelijk gewoon. Mijn vriend vind het wel leuk. Naja..moet ie zelf weten
Ik vind Jeroen erg leuk in 'Ik hou van Holland' (superprogramma toruwens!) en als cabaretier, maar 'Iedereen is gek op Jack' is gewoon in zijn geheel helemaal niks. Vond de Amerikaanse versie ook al niet bijster grappig, maar dit is echt zo gemaakt spelen!
Hij is veels te vaak op tv en daardoor super irritant geworden (in mijn ogen dan). Vond hem in de Lama's erg leuk. Jammer.
ik vind um leuk hoor! Moet altijd smakelijk om hem lachen en ook om naar te kijken, vind hem toch best aantrekkelijk...hihihi maar goed, smaken verschillen, gelukkig maar!!
Laat ik mijn eerste bericht gebruiken door te zeggen dat ik hem echt geweldig vind! Iedereen is gek op Jack is eigenlijk een kopie van Everybody Loves Raymond, en beide series vind ik ook leuk. En ik ben het er ook mee eens dat Jeroen van der Boom niet leuk is!
Ik vind hem echt geen reet aan, hij irriteert mij ook verschrikkelijk en ook de programma's waar hij in meedoet. gelukkig hebben we een tv met afstandbediening en hoef ik nooit naar hem te kijken
Dat heb ik ook gezien en zo vind ik hem een stuk fijner om naar te kijken dan dat geblér en zijn hyperactieve hoofd tijdens Ik hou van Holland
Als Jensen?? Die snap ik niet Ik vind Jeroen leuk Maar Jensen echt verschrikkelijk.. Jeroen van de(r?) Boom trouwens ook jakkie bah.
Haha zou je haast denken he? Maar nee hoor, dit ben ik zelf op de foto en was bij Zand Almere achter de schermen! Dus weet 100 % zeker dat hij echt zijn armen om mij heen sloeg
Lijkt inderdaad een photoshop haha... Ik vind hem geweldig! Ik hou ook van zijn band, jurk en volg hem ook op Twitter. Gek op Jack is niet mijn ding, maar ach. Jeroen van der Boom vind ik wal-ge-lijk! Bah bah...
Dat ik die net zo gruwelijk irritant vindt... In het begin ging het nog maar nu... Snap werkelijk niet dat die nog uitzendtijd krijgt. Zodra zijn programma begint zap ik ook onmiddellijk om geen kijkcijfers te sponsoren
Hij is leuk! Vond hem bij de Lama's super en bij Ik hou van Holland ook. Zijn liedje is ook leuk, alleen Iedereen is Gek op Jack vind ik minder, maar vind de versie waar t vanaf gekeken is ook niks aan.. Everybody Loves Ramond..