Nu weet ik dat er broodje aap verhalen bestaan hierover, maar vandaag staat het toch echt in de krant! Met foto's van de ouders erbij. Zou het nu dan wel echt zijn? Als dat zo is (waar ik nu vanuit ga) dan vind ik het ronduit walgelijk! Arm kindje Fret eet vingers verwaarloosde baby - Buitenland | Het laatste buitenlandse nieuws leest u op Telegraaf.nl [buitenland]
Verschrikkelijk Wie doet nou zoiets? Een kindje alleen laten bij een fret die al eens heeft gebeten.. arm kind..
Je moet wel heel erg verknipt zijn om je kind zo te verwaarlozen! :x Zulke mensen zouden toch nooit kinderen moeten kunnen krijgen Van mij mogen die twee helemaal verrot geschopt worden (ik bied me aan als vrijwilliger)
Waarom maak ik altijd weer de fout om dit soort berichten te lezen... te erg gewoon. Ik wil dit niet weten!
echt erg!!!!! Wie laat er sowieso z'n kind alleen thuis en gaat zelf naar een andere stad??? En dan met een huisdier die al eerder wat gedaan heeft?? Stop die 2 maar met een aantal beesten in een ruimte die bij hun alle twee de lichaamsedelen er 1 voor 1 afvreten zonder dat ze zich kunnen verweren!!
Wat erg zeg!! zo onverantwoord die mensen zouden nooooooit meer kinderen mogen krijgen!!! Hoe kunnen ze toch zo doen. Zielig baby'tje. Vol ongeloof zit ik hier nu!
ik ken iemand (persoonlijk).... wiens kat aan de baby begonnen was.... mannetje mist ook 2,5 vinger.... en dat was geen broodje aap.... dus ik geloof t wel..!!
Oeh, kan hier zoooo pissig om worden! Van mij mogen die ouders hetzelfde meemaken, nee sterker nog....nog erger!
Niet 1. Niet 2. Niet 3. Niet 4. MAAR 7!!!!!!!! vingertjes kwijt, och arm kindje toch. Die ouders zou je toch een rotschop willen verkopen! :x
Goh, alweer? Topic: http://www.zwangerschapspagina.nl/films-televisie-nieuws/251043-vreselijk-fret-bijt-7-vingers-baby.html HEUJ!
Omg wat verschrikkelijk zeg, zieke mensen laten gewoon hun baby alleen en dan nog een losgelaten fret erbij :x:x Zieke wereld is het tegenwoordig zeg
volgens mij is dit al een tijd geleden gebeurd, ik kan me ooit nog eens zo'n topic herinneren, geloof vorige jaar ofzo, iig ontzettend verschrikkelijk !!!!!
jeetje dit is te erg voor woorden:x waarom ik dit weer moest lezen en ergens ook al een kat jakkes hoe ken dat dan vreemd hoor