Ik heb al een aantal jaar dat ik de naam Levi zo mooi vind. Nu ik zwanger ben wil ik nog graag voor de naam Levi gaan mochten we een jongen krijgen. Mijn partner vind deze naam ook erg mooi. Vooral ook omdat het een bijbelse achtergrond heeft en wij ook gelovig zijn, past het wel bij ons. Maarrrrrrr Ik baal er dus van dat die naam de laatste tijd zo populair is geworden. Nu hebben we nog een naam gevonden die we ook leuk vinden, minder populair, maar ik twijfel of we het niet bij de eerste keus/gevoel moet houden. 2e naam die we leuk vinden is Liam. Maar onze dochter heet Mila en dan zou dit Mila & Liam worden. Zelfde letters, hoe toevallig!! Juist leuk of een no go?? Ben benieuwd naar jullie mening en welke naam jullie mooier vinden.
Qau letters staat Liam leuk! Inderdaad en ook qau populairheid vind ik ook dat mila en Liam bij elkaar passen. Maar ik denk dat Levi tijdlozer is ... En als jij hem altid mooi heb gevonden zou ik er voor gaan. Je zou ook voor een andere christelijke of random naam kunnen gaan en Levi als tweede naam geven. Mila en Than (Than komt van nathan) Mila en Seth Mila en Sam Mila en Romeo (vernoemd naar Rome en Milan) Mila en Luca ( van Lucas)
Ja heb ik ook al naar gekeken. Maar kan echt geen andere leuke naam vinden die het haalt bij Levi. Alleen Liam komt dus in de buurt. En 2e naam willen we graag gaan vernoemen naar mn schoonvader. Ik denk dat ik de andere naam die het niet wordt maar gewoon bewaar. Misschien krijgen we ooit nog een jongetje 😉 Maar jij vind Levi tijdlozer?
Levi! En Liam is net zo populair hoor dus daar hoef je het niet voor te veranderen. Ik zou bij jullie eerste keuze blijven.
Ik heb juist het idee dat Liam hier in de buurt veel populairder is! Ik vind het zelf allebei heel leuke namen, maar vind Levi toch net iets leuker
Ook in mijn omgeving is Liam juíst populair. Levi helemaal niet. Ik vind Levi ook een mooiere en meer tijdloze naam. Mila en Liam is op zich grappig samen, maar als er dan een volgend kindje komt is die naam weer zo anders. Wat natuurlijk geen bezwaar hoeft te zijn, maar dat zou voor mij persoonlijk wel meespelen.
Ik zou ook Levi doen, stel je neemt een andere naam kan die volgend jaar ook opeens populair zijn dus lekker bij je favoriet blijven
Liam ook populair? Misschien verschilt dat waar je woont, want hier ken ik geen enkele Liam. En voor zover ik weet staat het ook niet in de top10 toch?
als ik tussen die 2 zou moeten kiezen zou ik zeker voor Levi gaan.. onze jongste heet Revi.. misschien een optie?