Ik vind het een mooie naam, als jullie er zelf enthousiast van zijn, doen! Zo niet, misschien hier nog om suggesties binnen je criteria vragen!?
Ik vind Laura een heel mooie naam! Past bij elke leeftijd en wordt ook goed uitgesproken in het buitenland. Laura vind ik overigens veel mooier dan Lauren.
Whauw, wat veel en een lieve reacties zeg! Dank jullie wel! Ik vind Laura nog steeds erg mooi, maar merk ook dat ik er nog wel in moet 'groeien'. Ik ben dus nog niet super enthousiast. Ik kan niet goed aangeven waarom niet.. We hebben nu de Switzal baby app gedownload waarbij je je partner koppelt en als een soort van tinder een match moet vinden. Wie weet dat daar nog iets uitkomt. Laura blijft wel op ons lijstje staan! Jasmijn en Feline vind ik nog steeds wel mooier, maar die namen vindt mijn partner echt echt niet mooi. Helaas Misschien is dat ook wel de reden dat ik nog niet super enthousiast kan worden van Laura. Maar dan zou ik dus van geen enkele naam enthousiast kunnen worden, omdat die nooit op 1 zouden staan bij mij. Getsie, wat lastig!
Leuk. Wij hadden Lauren op ons lijstje staan, totdat bleek dat ik de Nederlandse uitspraak in gedachten had en mijn vriend de Amerikaanse, met Laura heb je dat probleem niet.
Ik ben neutraal over Laura. Misschien Laurien nog een optie? Of Laurianne (voldoet alleen niet aan al je criteria en dan kun je Anne niet meer als tweede naam doen )
Laura vind ik heel leuk! Stond ook op ons lijstje, net als Jasmijn en Feline. Zitten dus op één lijn nog een aantal van ons lijstje, misschien zit er iets voor je tussen: - Benthe - Merel - Sanne - Amber - Veerle - Marin - Marit - Eva - Roos
Ik vind Laura een prima naam. Niet bijzonder maar wel mooi. Vind zelf Lauren vlotter, maar zou dat denk ik niet kiezen als vrienden al een dochter hebben die zo heet. Misschien is Laurie nog een optie. Of in dezelfde stijl Linde Lora Lorin Maura