Hey, Ik ben op zoek naar een jongens en meisjes naam. Mijn dochtertjes heten melania en leani dus zoals je wel hoort hou ik van speciale namen. Zou graag ook een naam vinden dat er wat bij past. Voor een jongen vind ik Valerio wel leuk klinken. Iemand een idee?
Voor een jongen: Romano Stefano Valerio (staat wel mooi bij de namen van je dochters vind ik) Voor een meisje: Alicia Kaylee Destiny
Valerio vind ik er in ieder geval al mooi bij passen of anders : Alessio Ramiro Querano Orlando Evandro Olivero Renato Verano Danilo Fabio Savino Alizée Aiyana : Hawaiiaans 'eeuwige bloesem' Calandra : latijn 'leeuwerik' Cattleya : naam van een soort orchidee Fayola : Afrikaanse naam 'gelukkig' Keona : Hawaiiaanse naam ; zoete geur' Niluka : Hindoestaanse naam 'blauwe diamant' Nirea Ravenna Revaya Sayenna : 'vrouw met een groot hart' Verena : 'oprecht, eerlijk'
Romario Aimar Servio Xaviro Kylian Kendall Quillan Vayenna Amaria Yaélin Nikaya Xantha Xiamara Ximena Dahlia Aylin Alaiza Elaiza Eliora Cataleya Lemoni Phaedra Rosheen