nee vind hem ook niet mooi.Net of je niet kan kiezen tussen Lieke en Ineke. Vind hem ook niet super naast Merle
Lieneke, vreselijk, en idd ouderwets, Lieke bijvoorbeeld zou heel goed passen bij Merle...of Liene, Eline, Elize etc.....
Bedankt voor al jullie reacties! Het is wel heel duidelijk, jullie vinden de naam allemaal ouderwets klinken. Ik had dat er zelf helemaal niet bij bedacht dus ben ontzettend blij dat ik het hier gevraagd heb! Lieke en Eline staan hier ook op het lijstje (samen met Lotte en Nienke). Merle is inderdaad een Franse naam, leuk dat jullie de naam zo mooi vinden. Voor een eventueel broertje heb ik de namen Silvijn, Thijmen en Wouter hoog op mijn lijstje staan. Hoe vinden jullie die namen combineren met Merle?
Het is niet mijn smaak en ik vind het ook niet zo passen bij Merle. Merle en Liene weer wel, dat kan je dan afkorten naar Lieneke. Misschien een idee. Succes!
Merle en Liene vind ik heel mooi samen klinken! En van de jongensnamen vind ik Thijmen het mooist. Wouter vind ik echt niks, al vind ik Wout wel weer leuk. Van Silvijn weet ik niet zo goed wat ik ervan moet denken. Geen wauw, maar ook zeker niet lelijk.
Liene vind ik heel erg leuk! Ik ga het eens aan mijn man voorstellen. Lieneke is hier trouwens definitief van het lijstje gehaald 😉.
Merle en Thijmen vind ik leuk samen. Silvijn vind ik weer net een ander soort namen en Wouter niet leuk ( op zich niet,dus niet alleen qua combi )