Jayden, alleen is die niet origineel....m'n jongste heet zo en er zitten er nog 2 in zijn klas! Hahahaha
Arlo Bruce Curtis Dorian Elmer Flynn Max Merrick Nolan Nowell Odell Otis Quin Stan Thorley Tobin Troy
Wil je een klassieke Engelse naam (à la Edward, Henry, Andrew) of eerder een moderne (à la Brayden, Kayden, Colten, etc) ? Maar dit vind ik zelf mooie Engelse namen : Christopher William Elliott Morris Nelson Marlow Nigel Alec Evan Brent Floyd Jay Scott
Ik vind zelf Arthur en John echt mooi, maar wordt in het Nederlands niet mooi uitgesproken. Anders had ik het wel geweten! Maar James, Liam en Henry vind ik ook prachtig en kun je in NL uitspreken zoals het hoort. Ik zag er ook Max tussenstaan, maar dat is een Joodse naam. Mijn naam denkt men vaak ook dat het Amerikaans is, maar is Italiaans.
Voor een jongen hadden wij ook een aantal engelse namen Nr 1 absoluut James! Nr 2 Chester Nr 3 Jack Nr 4 Josh
Max is een Latijnse naam zie : Nederlandse Voornamen Databank Maar het klopt wel dat Max vaak gebruikt werd / wordt door Joodse mensen als een soort vervanging van de naam Mozes. Ze hebben, zeg maar een Hebreeuwse naam (Mozes) en een "gewone" naam (Max). In het Spaans heb je toch ook de naam Máximo, dus Max kan heel goed in het Spaans.