Hoi dames, Wij zijn opzoek naar een naam die past bij de naam Esmée voor zowel een jongen als voor een meisje. Dus: Esmée en ......... Esmée en ......... Om jullie een idee te geven hieronder een paar voorbeelden van namen die wel eens, bij een van ons door ons hoofd is gespookt. Maar we staan open voor alle soorten namen. Luciën, Ferris, Roan, Steven Daphne, Philou Ik ben heel benieuwd wat voor ideeën jullie hebben! Alvast bedankt!
Lauren Milou Mirthe Romy Norah Jasmijn Marit Hanna, Hannah Mila Iris Julian Lars Jasper Thijmen Jesse Ruben Aron Lucas Liam Milan
Avery Sanne Amber Sabine Merel Jasmijn Livia Claire Amelie Veerle Aimee Eva Elise Jana Elena Maxime Danae Lilou David Reese Clement Twan Ilan Rune Jonah Zeger Ties Loek Tygo Sebas Sten Thomas Silven Alec Axel Just Seppe Ilja Gabriël Jurre
Esmée & Mandy Esmée & Nienke Esmée & Milou Esmée & Rosalie Esmée & Britt Esmée & Nina Esmée & Lieke Esmée & Hannah Esmée & Fabian Esmée & Benjamin Esmée & Quinten Esmée & Jesper Esmée & Nick Esmée & Casper Esmée & Tobias Esmée & Bart Esmée & Pepijn
@Madeliefje06 Dankje! Je noemt een aantal namen op die ons aanspreken (lauren, hannah, marit, jasmijn, thijmen, ruben, jesse) maar helaas in onze familie of close vriendengroep al voorkomen. Milou trouwens nog niet vandaar dat een vergelijkbare naam philou wel bovenaan op mijn lijstje staat nu.
@mellanie76 Zeger heb ik op mijn lijstje vind ik erg leuk!! Maar mijn partner staat nog niet direct te springen, maar misschien moet hij er gewoon nog even aan wennen..
@esklessebes Bij de meiden namen staan er al een paar op mijn lijstje maar de volgende jongensnamen voeg ik nog even toe! Dankje Esmée & Quinten Esmée & Casper Esmée & Tobias
@Sunna Dankje ikheb een variatie op jonas op mijn lijstje staan jonah dus dit zit zeker in mijn straatje. Livia valt helaas af zo heet ons buurmeisje. Trouwens gefeliciteerd met je zwangerschap!
Janou Manouk Kirsten Janne Lisse Lorijn Veerle Elinoor Leonoor Merel Suzet(te) Babet(te) Amanda Julet Marin Stelle/Stella Meerle Bodil Tijn Merijn Jelmer Melle Niels Jorrit Jord Guido Otte Silven Floran Matthijs Yorick Victor
Jelte Mathijs Floris Lucas Hessel Wessel Julian Sijmen Thijmen Kasper Vincent Aaron Lisa Sofie Maaike Vieve Tessa Amber Laura Lieke Fleur Lobke Meike Imke Hannah Emma Vivian
Geen toevoegingen maar ik wil even kwijt dat ik - Esmée en Philou een zeer geslaagde combi vind!! Mooi!
Teije Tobian Jurijn Julius Teun Joas Jelle Silven Ivan Philine Roos Sarah Feline Vera Marthe Fleur Phileine Noor Silke
Het is dat ik zelf nu kijk maar he helemaal geen meldingen van jullie racties gehad :-S Ik ga de namen later vanavond even rustig bekijken.in ieder geval alvast bedankt!