zandbak leegmaken, hoe?

Discussie in 'De lounge' gestart door VrouwtjeRomy, 6 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. VrouwtjeRomy

VrouwtjeRomy Niet meer actief

Wij hebben een zandbak op het balkon staan, hoe breng je gemakkelijk dit zand weg? en waarheen eigenlijk??? Dit lijkt me niet bij huisvuil te horen...

2. Anique

Anique Actief lid

Bij de milieustraat/gemeentewerf. Ik gok dat het dan bij het puin moet, maar dat weet ik niet zeker. Maar dat weten ze daar dan wel.

En hoe... wat voor zandbak is het? Zo'n schelp?

3. VrouwtjeRomy

jup... een mooie blauwe:D

4. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Of je strooit het uit in een gemeente tuintje, zandbak bij een speeltuin etc ;)
    Hier hebben we het vorig jaar gebruikt om een straatje op te hogen,maar ja dat heeft voor jou geen zin

5. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    wij hebben het idd net als wat Kaatje zegt in een kruiwagen geschept en naar het speeltuintje aan de overkant gebracht :)

6. VrouwtjeRomy

heel handig idd maar we hebben geen kruiwagen we wonen 2 hoog... heb geen idee hoe ik dat 2 verdiepingen lager krijg, laat staan naar een speeltuin rijd... ik kan het gelukkig wel tegenover bij de vijver gooien. daar ligt ook zand omdat ze er aan het verbouwen zijn maarja de 2 verdiepingen naar beneden daar zit ik mee...

7. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Beetje bij beetje in emmers ? Steeds een emmertje mee nemen als je toch naar beneden gaat voor boodschappen,werk etc. Is zo'n schelpje zo leeg

8. Sensea

Sensea Niet meer actief

je hebt het zand ook in zakken naar boven moeten sjouwen 2 verdiepingen. dus ik zou zeggen weer in zakken en naar beneden 2 verdiepingen en dan naar de stort als er geen speeltuintje voor handen is.

9. VrouwtjeRomy

Zakken helaas al geprobeerd, zijn niet sterk genoeg, ze scheuren...

emmers hebben we ook niet, op de dwijlemmer na maar daar ga ik geen zand in gooien, dan schuur ik mn vloer de komende 10 jaar...

10. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    heb je niet zo'n stortkoker (als je in een flat woont)? vul je tasjes en hup in de koker...

11. PenK

PenK VIP lid

20 jan 2006
    6.275
    521
    113
    Bij mij zat er binnen 'no time' amper zand meer in;)

Leuk spelletje joh, zand over het balkon naar beneden gooien;)

12. sab85

sab85 VIP lid

24 mei 2007
    9.434
    0
    0
    ik zou zeggen in vuilniszakken,die zijn behoorlijk stevig? en dan niet helemaal vol natuurlijk ;)

13. wonderteam

wonderteam Niet meer actief

Dan kan je toch ook gewoon even een nieuwe emmer halen voor het zand? Bij de action kost een emmer nog geen 1 euro. Anders bij de blokker ofzo.

Ook verkopen ze bij de action speciale zakken voor "puinafval" nou daar moet zeker zand in kunnen en die waren ook helemaal niet duur.

succes.

14. moonlight159

moonlight159 Fanatiek lid

20 mei 2008
    3.051
    1
    0
    In m'n huis
    En als je die emmer goed uitspoelt heb je er ook geen zand meer in zitten...?

15. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Idd een nieuwe emmer kopen of omspoelen, zo duur zijn ze niet

Je kan het jezelf natuurlijk ook moeilijk maken ;)

16. VrouwtjeRomy

whaha ja das ook een leuk spel ja maar niet voor onze 2 onderburen en de rest van het appartementencomplex waar het zand heenwaait.

Ik zie het eerlijk gezegt niet zitten om steeds met een emmertje 2 trappen af en op te lopen maar als het niet anders kan dan moet het maar... Word echt gek van dat vieze ding op het balkon.

17. Suusjeuh

Suusjeuh VIP lid

4 jul 2010
    13.212
    13
    38
    Verpleegkundige/gastouder
    Om eerlijk te zijn, vraag ik me af wat je dan als oplossing verwacht had? Anders dan leegscheppen en naar beneden brengen?!

18. VrouwtjeRomy

haha ik verwachte een magische oplossing van mensen die toevallig ook op een etage wonen en hier een superhandige oplossing voor hadden.

pech hebben denkik, dat wordt zeulen!:D

19. Nicoletta

Nicoletta Fanatiek lid

11 jan 2008
    1.520
    0
    0
    Misschien die man van je lief aan kijken?? Ik zou zeggen, is een mannenklusje. Morgen is het moederdag en hoef jij dat niet te doen :D.

Deel Deze Pagina