Mijn zus heet Marly en dat vind ik mooier dan Marley. Als je geen y wilt dan zou ik Marlie doen. In ieder geval geen Marlee.
ik dacht gelijk aan een zelfde uitspraak als Marley! Ik vind het dus kunnen en ook Marli vind ik leuk (leuker dan Marlie waar ik dan weer een s mis) maar ik vind Marlee erg leuk.
leuke naam. zou niet kiezen voor marley want past meer bij hond. zou kiezen voor Marli, vind ik leuker dan MarliE
Ik vind Marlee een soort afgehakte Marleen. Als je een ie op het eind wilt horen, dan moet je ook een ie op het eind schrijven vind ik. Desnoods Marleigh of Marlie (al ziet dat er weer uit als een afehakte Marlies...)
Maar bij Marlie zou men kunnen denken dat je de s vergeten bent, van Marlies dus. Ik vind het (niet perse om deze reden) niet zo'n leuke naam. Toen ik je topictitel zag dacht ik eerst aan de uitspraak "marlee", dus zoals je het schrijft. Marlee als "marlie" uitspreken vind ik vergezocht.
Euhm......... Je had haar Marleen willen noemen, maar je man is bij de aangifte de n op het einde vergeten. Sorry, maar dat is de eerste indruk. Marley, Marlie, vind ik wel leuk.
Ik vind Marlee een leuke naam maar dan eerder geschreven als Marlie. Ik vind overigens beide schrijfwijzes onaf. bij marlee denk ik gelijk aan de uitspraak zoals ie geschreven staat, dus de klank op ee i.p.v. ie. en denk dat er een 'n' achter moet. Bij marlie denk ik steeds dat er een 's'achter moet. Als ik het zelf zou moeten schrijven zou ik toch voor de 'y' gaan..maar dat is natuurlijk aan jou. Succes met kiezen.