mijn vriendin is zwanger en heeft de volgende namen ze weet nog niet het geslacht maar ze denkt aan de namen amani voor een meisje jayden voor een jongentje wat vinden jullie van haar keuze ? het is haar eerste kindje
Het is niet mijn smaak namen. Amani doet me daarnaast denken aan Armani... Vind dan bv. Alyssa oid leuker.
Eerlijk gezegd vind in amani ook niet mooi doet me ook denken aan een donker kindje. Jayden vind ik wel mooi
Jayden vind ik nog wel leuk, ok al komt het veel voor Maar Amani vind ik echt helemaal niks, zeker niet als het meisje straks hoogblond is met lichblauwe kijkers
Amani? bedoel je Armani? (als ik snel lees zie ik Armani voor me) Jayden ben ik een beetje op uitgehoord. hoor zoveel kinderen die geboren worden met deze naam t is niet bijzonder meer
Amani vind ik helemaal niks lijkt idd teveel op Armani. Jayden vind ik een hele leuke naam maar je hoort hem te vaak.
Amani, mwah.. niet mooi, niet lelijk. Maar wel oke bij een donker kindje inderdaad. Jayden vind ik niks. Deze namen springen er voor mij niet echt uit
Ben het met bovenstaande reacties eens, niet mijn smaak. Aidan zou ik dan eerder kiezen dan Jayden Amani lees ik ook als Armani....
jayden is mooi opzich, maar zoals eerder gezegd, er zijn al zoveeeel kindjes met die naam. en amani, vind ik niet echt wat, ik zit de hele tijd te zoeken naar de r zegmaar, het lijkt onaf. voor een jongetje vind ik persoonlijk eliam erg mooi. apart, en je hoort het zelden.
Amani vind ik ook niet zo. Zou dan erder voor iets als amanda gaan Jayden vindt ik wel leuk., misschien jayda vooor een meisje?