wat vinden jullie van mijn bruidsboeket?

Discussie in 'De lounge' gestart door bijtjuh16, 21 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. missymaaike

missymaaike Fanatiek lid

8 feb 2011
    3.738
    8
    38
    Vrouw
    flevoland
    mooie boeket zeg :) wanneer ga je trouwen

2. bijtjuh16

bijtjuh16 Niet meer actief

boeket voor de auto laat ik wel doen, dat lijkt me iets te ingewikkeld en dat boeket moet ook heel stevig zijn!

corsage voor mijn aanstaande man wil ik wel zelf maken, andere corsages laat ik bij een bloemist doen.

ik ga nog wel even experimenteren!

dit wordt trouwens mijn jurk:

Bekijk bijlage 200632

3. Renaat

Renaat Actief lid

20 nov 2008
    119
    0
    16
    Gelderland
    Ik vind het bruidsboeket erg mooi. En je jurk is ook echt prachtig!!

4. mamabri

mamabri Niet meer actief

prachtige jurk! Heel erg mooi! Bij zo'n wijde rok mag je boeket nog iets royaler (hoeft natuurlijk niet) Dit kun je doen door bijvoorbeeld nog wat extra appelblad toe te voegen of een aantal bloemen meer. Mocht je toch het boeket voor de auto zelf willen maken, er zijn speciale houders voor te koop met oase zit dus echt wel goed erin, maar als je dat niet wilt is dat ook prima hoor. heel veel succes met oefenen!

5. Nyna

Nyna Niet meer actief

Heel mooi, maar ik mis iets ;) ik zou er dan nog van die lange sprieten (soort dun gras) naar beneden laten hangen en dan een pareltje (kraaltje) door sommige schuiven :)

De jurk is prachtiggggggggggggggg :):)

6. Marik

Marik Bekend lid

21 okt 2011
    885
    0
    0
    Geweldig! Prachtig!
    Je zou er grote groene bladeren omheen kunnen doen, maar vind dit ook prachtig

7. susanne85

susanne85 VIP lid

13 aug 2007
    9.830
    883
    113
    Noord Holland
    is inderdaad belachelijk wat een prijzen je ervoor kan betalen. ik heb zelf mijn diploma in bloemschikken gehaald. wat ik wel zou doen zijn van die kleine groene sprietjes los via de bovenkant eroverheen draperen met eventueel een paar pareltjes om die sprietjes geregen. zo heb je toch wat groen erin maar t overheerst niet;)

verder een prachtige boeket. zelf ook je diplomas in dit vak?

8. uschel

uschel Actief lid

16 jun 2006
    115
    0
    0
    Bloemist
    Zwijndrecht
    mooi gedaan:)...ik zou het nog met wat blad afwerken.
    trouwens het groene gras is beargras.

groetjes doreen

9. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

Echt heel mooi zeg. Ik zou er geen groene bladeren omheen doenn. De tip van de parels vind ik wel weer erg goed. Lijkt me erg mooi.

10. Puck1

Puck1 Bekend lid

3 feb 2009
    979
    9
    18
    Een dot asparagus eronder zou ook goed bij dit boeket passen. Voor de rest super boeketje enne je jurk ook prachtig!

11. moontje2008

moontje2008 VIP lid

7 aug 2008
    9.366
    87
    48
    Vrouw
    Docente Engels
    Achterhoek
    wow prachtig! zou het zo houden..

12. luckey

luckey VIP lid

16 feb 2010
    5.129
    0
    0
  13. Ik vind het niet echt een boeket.. meer een soort bloembol voor buiten ofzo. Ik mis wel iets van groen en zou de vorm een beetje anders doen (wat minder bol). Maar dat is mijn smaak dan, 't is belangrijker wat jij vindt :p

Ben wel fan van je jurk!!

14. macy77

macy77 Fanatiek lid

28 dec 2009
    3.239
    1
    0
    Mmwaa ik houd persoonlijk niet van een "gemaakt" (all american) bolletje boeket, en dat sprietengras is ook wel een beetje geweest.
    Lijkt mij mooier als het allemaal wat natuurlijker is/valt.. En wat "spannende" bloemen er in.

15. honeyy

honeyy VIP lid

5 nov 2008
    7.635
    44
    48
    verkoopster babyspeciaalzaak
    Hier een bloemist! ;)

zie ik dat goed zit daar helleborus is? (ga zo overnieuw checken ;)) Als je in aug. trouwt dan trek je knip maar open.. dat is een bloem van dit seizoen en niet van de zomer. Ook hangt die ontzettend snel slap..

Je zou staalgras erover kunnen buigen met wat parels, maar dat is wat stijver.. berengras is soepeler maar moet je opletten dat de mooie kant na boven is ipv de achterkant ;)

Asparagus eronder kan wel, maar let op de haken die eronder zitten ;) ik zou randje galax doen of hedera.. of panicum (fonteingras) eronder..

fijne dag! :)

16. Gijsje

Gijsje Fanatiek lid

29 okt 2008
    3.862
    0
    0
    Brabandse Land
    Ik wilde dus ook zeggen dat je wel op het bloemsoort moet letten als je pas in augustus trouwt,niet alles is dan verkrijgbaar of idd erg duur.
    Ik vind het boeketje wel mooi maar mis nog wel wat,ik had zelf ook een bol(rozen) maar daar hingen hele lange slingers/takken stefanotis uit.Het is een kwestie van smaak maar vooral bij je jurk mag het wel wat voller vind ik.

17. wonderbaby1

wonderbaby1 VIP lid

9 jan 2010
    7.063
    90
    48
    Noord-Brabant
    Ik heb niet alle reacties gelezen maar die parels kun je ook bij de xenos gewoon halen (zijn tenslotte gewoon kralen) en je zou ze ook kunnen rijgen aan ijzerdraad zodat je het ook echt kan vormen. Gaat niet stuk..

En je kunt dan bijv zilver ijzerdraad kiezen en dan een stukje pareltjes. En dan een stuk zilver.. Staat ook heel chic!

18. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.162
    8.143
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    naaaais!

19. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008