Ik vind hem erg leuk maar bij ons is de traditie dat de man dit regelt en "kado" geeft op de trouwdag bij het halen (voor deze dag mag je het dus niet zien) dus in die zin vind ik het dan minder leuk omdat in onze familie deze traditie is.
Dat vind ik ook. Als die wat minder uit zouden steken zou het, voor mij, al een stuk beter zijn. Los van het blad vind ik het wel erg leuk.
dankjewel voor de reacties. Ook nu zijn ze weer erg uiteenlopend. Dat zul je denk ik altijd wel houden. Ik ga vanavond even een foto maken en zal die hier morgen plaatsen. Overigens zal ik mijn jurk ook even posten. Dan heb je een beetje een idee waar hij straks bij moet. Het boeket is inderdaad niet klein, maar denk eerlijk gezegd dat als ik een kleiner boeket neem, hij bij mijn jurk een beetje weg valt.. Bekijk bijlage 230524
Ook ik vind de groene bladeren iets aan de grote kant en teveel opvallen. De rest van het boeket valt een beetje weg door de grote bladeren. Ik zou een iets kleinere soort bladeren nemen en de rand iets dunner houden. Maar voor de rest vind ik hem prachtig!
Ik vind de bladeren ook te groot, daarbij hou ik niet van zijde bloemen maar ik ben bloemist dus een beetje bevooroordeeld
Ik vind het mooi hoor! Ik ben zelf ook nog zoekende...maar ik denk dat ik voor enkel wit, ivoor en groen ga. Ben er nog niet helemaal uit
Ik vind hem juist superleuk en schattig zo met die bladeren. Alleen hou ik weer totaal niet van biedemeier Maar goed, vind het verder wel een geslaagd boeket hoor
Vind de bladeren ook te veel, en ook die geknakte dingen tussen de bladeren. Ik houd persoonlijk niet zo van die "typische" bruidsboeketten, maar liever een wat lossen bosje met mooie eenvoudige bloemen. Ik had deze bloem, een stuk of 5 takjes met een losgeknoopt lint er om heen. Zou voor bij de jurk die je hebt een wat luchtiger/transparanter boeker kiezen en niet zo massief. eucharis - Google zoeken
haha bijtjuh je bent niet erg traditioneel he? Zelf je bruidsboeket regelen en van te voren al je jurk posten... Maar ik vind ze beide heel erg mooi!