HOi dames ik kon me vanochtend niet inhouden en heb een kruidvat testje gedaan 2 voor 5 euro ik d8 dat ik wel een heel klein mini licht streepje zag, maar ik d8 dat staar er vast omdat ik dat heel graag wil zien.... uit de douche ging ik nog eens kijken, natuurlijk Na aflees tijd... en nu zie ik toch echt een Heel licht klein streepje..... ik kan niet heel goed zien of het nou roze is ja of nee.. .ik denk het wel maar het is echt MEga licht.... vriendlief ziet het ook maar wilt niet dat ik hier mijn hopen op zet omdat het heel goed niet zo kan zijn natuurlijk.... maar heeft kruidvat 2 voor 5 wel eens een indrooglijntje...... dat wou ik graag even weten bedanktt groetjess van een zenuwachtig meisje
Ik denk een indrooglijntje, maar jouw ovutest is net voor kerst geweest? Dan kun je nog niet testen hoor.
ik teste eigenljk ook gewoon voor de grap, ik ging er helemaal vanuit dat ik gewoon ongesteld ging worden, wou gewoon es testen. maar ik heb al van heel veel meiden gehoord dat ze positief testen op 10dpo en mijn lf was vorrige keer ook maar 10 dagen, dus dan zou het maar 1 dag voor nod zijn... maar we zullen het gewoon zien, afwachten geblazen.. ik had bij die goedkope kruidvat testen nog nooit gehoord over indrooglijntjes, maar het kan natuurlijk wel goed... afwachten dan maar
lastig, ik zie niet veel als er maar roze kleur te zien is bij het streepje, dan heb je kans dat het wel positief is bij zwanger worden/ ovu en zwangerschapstesten, krijg je denk ik meer reactie
Ik zag al snel een heel licht roze lijntje staan. Ziet er uit als een echt lijntje, sannehai. En ik denk zelfs dat dat komt omdat je zo vroeg bent. Dusse over 2 dagen minstens pas weer testen, dan duim ik wel voor je dat ie dikker en donkerder is .
@desiree wat bedoel je dat het komt omdat ik zo vroeg ben..dus geen echt lijntje of? ja ik kan me morgen vast toch niet inhouden dus dan test ik wel weer en vast die dag daarna weer hahahahah
Ik heb een indrooglijntje gehad maar die was gewoon heel licht doorzichtig, zat geen kleur aan. Dus als je twijfelt of ie nou roze is of wit/doorzichtig, dan twijfel ik ook of ie niet gewoon licht positief is..... Ik duim voor je! Hoop het, zou mooi zijn!
@mp ook bij kruidvat 2 voor 5..? vandaag weer een testje gedaan, moet zeggen dat hij niet echt duidlijker is dan de vorrige...:S dat geeft niet zo heel veel hoop eigenlijk.......
Het hoeft niet elke dag veel te schelen hoor... Morgen kan hij veeeel duidelijker zijn. En heb je een foto?
hee dames i kzal nog proberen een foto neer te zetten.. Maaar ik heb ook nog ff etos testen gehaald, ja want de kruidvat was niet meer te krijgen dusja ik d8 moet toch wat hebben enja kon me natuurlijk neit inhouden en heb er eentje gedaan, wel met middag urine, maar daar zie ik zelf ook een 2e lijntje staan heel licht ook wel maar je ziet het wel blauw... dus ik begin toch wel hoop te krijgen
Ik kan wel iets zien waar een streepje zou kunnen staan. Maar hij is wel erg klein de foto.. Heeeeeel erg klein.