het is nu 3 dagen voor me NOD ma me temp is juist gestegen! hoe ken dit! hij was eerst continu 37,2 gister 37,3. en nu 37,4 en op verschillende tijden gedaan! en blijft het zelfde! me bewijs staat in me album
Meid, het is beter om 1x per dag te tempen, en dan 's ochtends voordat je opstaat. Dit geeft een beter beeld van je temp.
bij mij stijgt mijn temp ook vaak voor hij daalt en ik ongesteld wordt. Ik hoop voor je dat je een dezer dagen een grote dikke streep ziet! Ik mot nog een dikke week in onzekerheid zitten
Wat zeggen jullie van mijn templijst? Staat in mijn album. Heb al getest maar is negatief. Gisteren getest met ovutest die werd positief. Misschien nog te vroeg?
ik zit nu ook 3 dagen voor mijn NOD en mijn temp is vanmorgen weer gezakt, was steeds 36.8/36.9 en was vanmorgen 36.7! Voor mijn ei was hij tussen de 36.3/36.5. Ik vrees dus dat dit de verkeerde kant op gaat... Omdat ik deze maand juist niets voelde... en anders altijd heel veel, dacht ik, misschien is het nu anders....dusss, maar de temperatuur bedriegd niet natuurlijk.. dus op naar de volgende ronde... moet nog even afwachten, maar voel wel ongi-krampen ... dus zal wel komen... Hoe gaat het bij jullie?
Ik hoop dat je nog positief gaat testen, je hoort het wel vaker dat meiden een week na nod pas positief testen. Ik denk dat je eisprong dag 17 geweest is klopt dat?
@ MyPrecious: zou kunnen, ik heb voor zover ik me kan herinneren niets speciaals gevoeld toen..is alweer 2 weken geleden.. hmm.. Raar eigenlijk dat sommige meiden al voor NOD positief testen en anderen pas later.