ik duim ook voor jou meis. Ik vind mijn kaartje er ook wel mooi uitzien maar ik weet ook dat dat niet alles zegt. 2e kerstdag ga ik testen. Had jij nu al weer getest?
Nee ik ga morgen testen! Mn schoonouders zijn zo hier, dus had niet echt zin om dat vandaag te doen...
Tnx! Nou nee, eigenlijk is dit pas ronde 2. Maar ik heb daarvoor wel nog een hele tijd moeten wachten totdat ik weer een cyclus had, want in augustus is ons zoontje na 16 weken zwangerschap dood geboren. Jullie wel al lang bezig?
wat vreselijk meis, heftig verhaal hoor. Wij zijn nu wel n aardig tijdje bezig, al 18 maanden voor ons 1e wondertje
18 maanden, nou dat is ook niet mis he! Dan hoop ik dubbel dat het nu raak is! Wij hebben trouwens daarnaast ook al een zoontje van 15 maanden.
ik zag het in je onderschrift ja, leuk hoor. Ik hoop het deze maand ook echt, ik mag testen als we 6 maanden getrouwd zijn. Is dus een erg leuke dag om positief te testen, ben al n paar keer flink misselijk geweest maar over het algemeen steeds savonds. Hoeft dus niks te betekenen, maar krijg nu bij alles hoop denk ik
Oh dat is echt een mooie dag om te testen inderdaad! Ik ben trouwens ook een paar keer savonds flink misselijk geweest, en sochtends nog bijna niet. Dus het KAN wel. Maarja, ik heb ongeveer elke maand een lijst symptomen, dus zo veel wil het nou ook weer niet zeggen... Ik ben trouwens ook uit 1987, hihi.
cossy het jouwe ziet er ook super uit !!! ik ben gestopt in juli dus nog niet zo super lang maar al mijn pendels wijzen naar deze maand....
Hee Hitchke jouw kaartje ziet er goed uit hoor !! en om niet erg vervelend te zijn .. ; Wat vinden jullie van mijn kaartje ..?
Echt toevalig he! Ik heb namelijk ook 2 pendels voor december. Ben echt benieuwd... Rachell -> Jouw kaartje ziet er tot nu toe nog goed uit! Hoe lang is je LF normaal? Want als het langer is dan 10 dagen valt er helaas nog niet zoveel over te zeggen... Maar we blijven hopen.
ja rachell, het jouwe ziet er ook echt super uit !!! zullen we elkaar op de hoogte houden, denk dat ik woensdag ga testen....
Wat betekent LF ?? en ja Hitchke Jaa ik heb eergister getest ... negatief natuurlijk .. maar wij gaan ook weer woensdag testen .. Mijn vriend wil graag de eerste zijn die de test ziet.. dus wij doen dat sochtends heeeel vroeg haha !! We houden elkaar op d hoogte !! :d Even een vraagje he.. drinken of roken jullie nu gewoon door tot dat je zeker weet dat je zw bent ? want ik rook eigenlijk alleen in het weekend.. en ik heb nou niet zo iets van .. dat ik het nu al meot laten ( is natuurlijk altijd beter ) .. toen ik van de eerst zw was ben ik acuut gestopt.
Luteale fase, de tijd tussen eisprong en ongi. Ik rook sowieso niet en drink zelden, dus voor mij maakt het niets uit. Maar eigenlijk maakt het sowieso nog niets uit de allerleerste weken. (en dan bedoel ik totdat je 5 weken zwanger bent ofzo) Ik had dat een aan de dokter gevraagd, maar de stofwisseling van het kindje staat dan nog niet met jou in contact, dus slechte stoffen bereiken het kindje ook niet. Als je gewoon stopt zodra je wéét dat je zwanger bent is dat voldoende.
Ohja uhm.. tjhsa dat weet ik eigenlijk niet echt .. ik heb me daar eigenlijk niooit mee bezig gehouden .. ( de eerste was een verrassing ) ! maar volgens mij zit het gemiddelde tussen 12 en 16 ofniet ? Ja ik stop zoiezo als ik weet dat ik zw ben .. weet dat het er ook wel toe doet voordat ik zw ben .. maar toch .