Ik heb van nature een wat hogere temperatuur en zit nu al 10 dagen op rij op 36.9.. Lekker constant dus. Ik temperatuur voor het eerst deze maand en heb dus nog heel veel vragen. Ik temperatuur 's ochtends tussen 8.15 en 9.00. Ik krijg dan witte stippen omdat ik op verschillende tijden temperatuur. Betekent dat dat ik teveel verschil in de tijden heb? Moet ik bijv. echt elke ochtend om exact 8.15 tempen? Of is deze marge nog wel betrouwbaar
Hoi hoi Zoveel verstand hen ik er ook niet van het is voor mij ook de eerste maand maar wat ik begreep is dat je wel op of rond hetzelfde tijdstip moet tempen in ieder geval is het het beste om het te doen voor je opstaat s ochtends Succes
Ik temp altijd op exact dezelfde tijd. Hoogstens 5 min verschil als ik 5 min voor mn wekker wakker wordt. De tijd zet ik er daarom eigenlijk nooit bij, bij FF. Je moet gelijk tempen als je wakker bent en het besef heb dat je je thermometer moet pakken
Ja ik temp altijd als ik nog in bed lig, 10 tellenna ik mijn ogen open doe. Ik werk alleen 's middags waardoor ik niet echt een vaste tijd heb wanneer ik opsta. Mijn ovu test gaf vanmorgen aan dat t bijna zover is, dus we gaan t zien!
Anders vul je toch gewoon telkens dezelfde tijd in... zolang de omstandigheden maar gelijk zijn, boeit het exacte tijdstip ook niet echt
Maakt het ook nog uit hoe laat je naar bed gaat? Door mijn onregelmatige werk ga ik tussen 22.00 en 3.00 uur naar bed. Heeft dan wel zin als ik elke dag netjes om 6.00 uur temperatuur?
Mee eens! k Zie ook geen verschil in mijn temp als ik om 24.00 uur naar bed ga of ik om half 10 ga slapen.