Bedankt ik heb de site gevonden, kan de menstruatie, het klussen en slijm invullen, ga starten met temperaturen maar.....geeft het systeem dus zelf op een gegeven moment aan wanneer de eisprong is aan de hand van de temperatuur? Dat snap ik nog niet helemaal. Krijg ik dan in het kaartje zelf iets te zien? Bedankt!
FF zet zelf een rood kruis door je kaartje op de dag dat ie denkt je eisprong gevonden te hebben. Zie mijn vorige kaartje op dag 30.
Baarmoederslijmvlies... ik neem gewoon wat tussen mijn schaamlippen uit als ik het voel zitten, of je kunt met een vinger naar binnen gaan. Dry: je vagina is droog Sticky: het is kleverig, evt korrelig en als je het tussen wijsvinger en duim drukt en weer loslaat trekt het geen draden. Creamy: het is lotionachtig Watery: het is waterig, soms kun je al iets draden trekken Eggwhite: is weer iets dikker dan watery en je trekt er lange draden van. Watery en eggwhite is vruchtbaar slijm waarin spermacellen kunne overleven. Als je niet wilt wachten tot je eisprong al voorbij is (oeps te laat met klussentaferelen) is dit erg handig. Vruchtbaar slijm begint enkele dagen voor eisprong en verdwijnt ongeveer 1 dag na eisprong weer (soms iets langer).
Super dank je wel helemaal duidelijk. Vind het wel lastig omdat je ook nog last van afscheiding kan hebben.