Die test is natuurlijk niet positief al had er knal streep gestaan. Een zwangerschaptest is namelijk maar 1x te gebruiken Ik ben benieuwd naar je volgende testje vanmiddag..hopenlijk dan meer duidelijkheid
de stand is al veranderd. voor zover zien zij geen gekke dingen. helaas houd ik wel veel vocht vast en hijg ik dus snel en ben ik sneller moe dan een gezond persoon. als het goed is mag ik morgen naar huis. manlief heeft net de testen gebracht, samen met mijn zoontje. snel hop hop in nachtkastje. over een uurtje ga ik maar even plassen. heb net wel een kopje koffie gekregen. de enige twee klachten die ik heb, zijn gespannen borsten (maar da's altijd) en menstruatiekrampjes op mijn schaambot. verder niets. Zul je zien dat de nieuwe test hagelwit is.
mss toch pas testen over 3uurtjes als je al een x geplast hebt.. denk dat je urine nu wel verdund is...succes!
Ik ben benieuwd naar je testje van vandaag, ik zag je eerste test die je plaatste in het testen topic ik zag wel een lijntje..
Het zal per kv test verschillend zijn dan, want deze is echt spierwit. Hier het resultaat......twee foto's gemaakt, 2x echt wit (sorry voor het pluisje). aan de andere kant is 8 dpo ook niet echt een testdag nog om over naar huis te schrijven haha.
Het kan nog steeds.. zelf teste ik pas op dag 5 na de innestellingsdip positief met kruidvat (dip was op 4dpo, 9dpo test voor het eerst licht positief) voel je je zwanger?
ach misschien is dat psychisch. ik heb wel pijnlijke borsten (maar da's vaak na ei) en ik heb last van menstruatiekramperige dingen soms op het schaambot, 's ochtends vooral als ik net wakker word.
apothekerstest uit de ziekenhuisapotheek. vreemd he. volgens mij hartstikke negatief anders had kv wel uitgeslagen.
Je positieve test heb ik al gezien in je testen topic, hier ook gefeliciteerd meid Ik ben ook nog benieuwd naar je temp vandaag je was wel erg vroeg op vandaag, maar dat snap ik helemaal, wat een spanning!
dank je. ik heb niet gemeten, een uur later toen was ie 37.7. maar ik was al uit bed, dus ik gok ergens 37.4.