40acf3 Ovulation charts on FertilityFriend.com Zou het mogelijks op dag 4 een innesteling kunnen zijn of denk ik nu te positief omdat ik het zo graag wil?
4DPO zou wel heel erg vroeg zijn om een innesteldip te hebben. Vaak schiet een innesteldip ook onder de coverline. Ik denk dat je nu nog even geduld moet hebben en aankijken wat je temp de komende dagen doet.
Ik heb ook zo een dip, maar wel iets later, of ja op 5DPO en ook idd onder de curve.... dus nog even afwachten... Volgens mij kan de innesteling wel rond die tijd zijn hoor, maar dat ligt aan je daadwerkelijke EI. Je hebt ook geen knalrode kruis omdat je het waarschijnlijk hebt aangepast of dat niet?
PCOmama, ik heb idd een aantal wijzigingen gedaan toen ik las dat eggwhite niet hetzelfde was als sticky bij de topic over vruchtbaar slijm. Ik had het dus verkeerd op en heb dus gewijzigd. Moet er anders een rood kruis staan? Waar precies?
Nu het is zo dat we twee dagen voor de eisprong geklust hebben dus misschien daarom een vroege innesteling of redeneer ik verkeerd?
Ik heb ook geen rode kruis omdat ik mijn eisprong ook zelf aangpeast heb.dit omdat ik zeker weet dat het op deze dag was ivm zh bezoek Redenatie is niet verkeerd hoor. helaas is het eigenlijk helemaal niet volledig te voorspellen... maar ja.... gewoon afwachten pfff, en laat dat ook niet mijn sterkste kant zijn haha