Kruidvat kruisje test

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Lila2019, 1 okt 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lila2019

Lila2019 Niet meer actief

He mama’s&mama’s to be,

Wat is jullie ervaren met de kruidvat kruisjes test? Het zit namelijk zo. Ik voelde mij vanmorgen ineens heel misselijk. Ik ben juist even niet bezig met zwanger worden. Ik had nog wel een test liggen, en ik moest een klein beetje plassen. Dus heb ook niet echt ochtendurine gebruikt. Ik had erg haast, dus in de snelheid zag ik niks(heb geen 5 min kunnen wachten). Ik kom vanavond thuis, en zoals altijd kijk ik nog eens op zo’n test(en normaal zijn ze altijd wit en blijven ze dat). Nu zie ik ineens wel een licht verticaal streepje! Nadat ik hem even uit elkaar had gehaald zag ik het duidelijker, het is wel een hele lichte streep maar even dik. Zou dit kunnen? Of zijn deze testen vaak vals positief?

Welke testen raden jullie aan om vroeg te testen? Want ik zit nu nog maar op dag 17 van mijn cyclus(25 dgn normaal), dan zou ik een eisprong gehad moeten hebben vlak na mijn menstruatie? Ik snap ook niet waarom ik eigenlijk nu al ben gaan testen. Was mij niet echt bewust van op welke cyclusdag ik zag.

2. Snoepjes

Snoepjes Fanatiek lid

26 mei 2018
    4.574
    3.940
    113
    Vrouw
    Hollandia
    Ik persoonlijk heb bij de 2 keer dat ik zwanger was deze testen gebruikt. Maar ik was toen wel al ver overtijd, dus die testen knalden al tijdens het doorlopen.

Lees van veel andere dames vaak negatieve ervaringen. Ik zou over een paar dagen nog eens testen, maar dan misschien met een Predictor Early of Action.

3. Lila2019

Liefst test ik morgen al! Wil het nu zeker weten!
    Ik vind het maar spannend dat ik gewoon even test met een paar druppels urine. En dan ineens een streepje zie. Heb deze test wel vaker gebruikt en dan bleef hij altijd spierwit.

4. K00

K00 Niet meer actief

Beetje lastig te zeggen na aflees tijd.

Als je niet weet wanneer je eisprong precies was is het lastig te zeggen op hoeveel dpo je zit en of er al een innesteling plaats heeft kunnen vinden.

5. Mythique

Mythique Fanatiek lid

3 apr 2015
    4.778
    3.907
    113
    Die testen hebben bij mij nog nooit gelogen maaaaar ik testte ook altijd pas wanneer er geen twijfel meer mogelijk was en het plusje stond er dus ook direct.

6. Bootcamp babe

Bootcamp babe Niet meer actief

Mijn laatste zwangerschap begon met zo'n vaag plusje (en een lichte prullenbak streep op een action test). Klopte wel. Resultaat is nu bijna vijf weken oud.

7. Lila2019

Oeh spannend dan. Zou ik morgen ochtendurine kunnen bewaren, en dat gebruiken voor de test(en) die ik ga kopen? Of moet het altijd helemaal verse urine zijn?

8. K00

K00 Niet meer actief

Nee dat kan!

Lila2019 vindt dit leuk.
  9. MamaZijnIsDeBom

MamaZijnIsDeBom Fanatiek lid

10 apr 2018
    2.317
    1.660
    113
    Vrouw
    Spannend hoor! Veel plezier morgen.

10. Whoopie

Whoopie Fanatiek lid

20 jul 2015
    1.488
    308
    83
    Na afleestijd is de test niet meer betrouwbaar. Wil niet zeggen dat je per definitie niet zwanger bent. Ik zou even testen met een predictor, dan weet je meer.

11. Lila2019

Ik heb een predictor early gekocht.
    En weer zo’n heeeeel licht lijntje. Echt een tuurstreepje. Hoe is zo’n test als je echt niet zwanger zou zijn? Zie je dan echt niks? Ik heb ook geen flauw idee waar ik zit in mijn cyclus. Zou een kv2v5 gevoeliger zijn? Of misschien toch weer de kruidvat early proberen?

12. wiessss

wiessss Fanatiek lid

1 mei 2014
    1.588
    123
    63
    Ik lees hier overal dat die predictors beter zijn dan de kruidvat en dat ze geen valse lijntjes geven. Spannend meid

13. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.968
    15.606
    113
    Nabij Utrecht
    Heb je een foto en kwam de lijn binnen de tijd?

De predictor is veel beter en betrouwbaarder dan de kruidvat testen :)

14. wonderbaby1

wonderbaby1 VIP lid

9 jan 2010
    7.063
    90
    48
    Noord-Brabant
    Foto?

15. Lila2019

Ik zag hem ook direct. Alleen toen die dikke controle streep kwam zag ik het minder goed.
    Ja ik zag hem direct. Alleen toen de dikke kwam viel hij mij minder goed op. Ik heb hem voor de foto wel uit de verpakking gehaald. Want met dat glaasje krijg ik het niet op de foto.

16. Lila2019

17. Lila2019

En deze van gister kruidvat.

18. Koektrommel

Koektrommel Fanatiek lid

15 feb 2017
    1.511
    1.100
    113
    Vrouw
    Ik zie op beide wat.

19. Lila2019

Ja ik ook. Ik heb wel vaker testen gedaan en dan zag ik echt niks! Kan mij wel herinneren dat ik bij mijn dochter een week voor mijn nod een test deed en ook zo’n licht streepje had. Zou ik nu wel al een bloedtest kunnen doen? Zie je dat eerder? Dan ga ik gewoon naar de dokter.

20. Izzie7676

Izzie7676 VIP lid

18 dec 2017
    5.793
    6.474
    113
    Vrouw
    Je moet die predictor niet open maken, dan geven ze valse
    Strepen. Even een nieuwe doen en dicht laten

En waarom een bloedtest?

Deel Deze Pagina