ik heb dus net eeen zwangerschaps test gedaan op aandringen in een ander topic IK BEN ZWANGER!!!! ik zit gewoon te trillen hahha de test is knal positief, ik snap er helemaal niks van .. wauww ben zo super blij
Wow! Gefeliciteerd en zo'n knaller met dipsticks. Die heb ik zelfs met zes weken niet gehad. Ben nu wel erg benieuwd naar de termijn.
dit is het resultaat van de cb test Bekijk bijlage 178413 Sta weer helemaal opnieuw te shaken hahah.. Ik wou het niet over de telefoon zeggen dus ben net even naar de prenatal geweest een slabber met grote broer gehaald (de shirtjes hadden ze helaas niet meer ) die ga ik straks aan mn man geven en dan daarna de cb test.. hij gaat dit echt niet geloven! Ben benieuwd, vind het zo spannend allemaal Ik ga straks even precies uit tellen kijken of ik er achter kom hoe ver ik nu precies ben..
So super gaaf zeg!! En net als je schrijft een super verrassing... Ben inderdaad echt benieuwd hoelang je nu eigenlijk zwanger bent... Hoop dat ik begin Sept een test kan showen hier! Nogmaals van harte gefeliciteerd... Liefs Jantine
Wauw, Goldy, wat gaaf!!! Hahah gewoon vet zwanger!! En al 3+ op de cb test, dan is je laatste menstruatie vast niet helemaal 'normaal' geweest! En wat heerlijk, want danheb je de eerste onzekere weken gewoon overgeslagen.... misschien ga ik nu wel heel snel hihi, maar een vriendin van mij had hetzelfde en was 'ineens' al 7,5 wk zwanger! Hoe reageerde je man? Nou, geniet van deze enorme verrassing!!
dankjewel allemaal!!! Man kon het niet geloven dat ik al zo snel zwanger was hahah. Hij gaf me een dikke knuffel en kus en is ook helemaal blij We hadden pas besloten om voor een tweede kindje te gaan en zaten nu pas eigenlijk in de eerste ronde. Maar ben dus de vorige ronde al zwanger geworden. Dus toen we het besloten waren we al zwanger haha, hoe mooi is dat!