wanneer was nou die eisprong

Discussion in 'Temperatuurkaartjes' started by Supernurse, Mar 5, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Supernurse

Supernurse Fanatiek lid

Aug 16, 2009
    1,837
    0
    0
    hallo allemaal
    ik heb een vraag over mijn temp kaartje en hoop dat iemand mij hier kan helpen. Dit is de eerste ronde dat ik temp
    Ik heb zelf mijn eisprong gevoeld op dag 19. FF gaf mijn eisprong aan op dag 20, dit lijkt mij wel te kunnen kloppen. Mijn temp blijft mooi hoog. Echter vandaag wijzigde ff mij eisprong naar dag 23. Als ik voor de andere dagen weer een gelijke temp invoer (37.0) zakt deze naar zondag weer naar dag 19. Ik begrijp niet waar ff deze info op baseert en wanneer mijn eisprong nu echt geweest is.
    Misschien dat er iemand is die even mee wil kijken.
    groetjes

2. babyproject

babyproject Niet meer actief

FF heeft een heel ingewikkelde methode om je eisprong uit te rekenen. Het houdt rekening met allerlei dingen. Op basis van je temp zou ik ook dag 19/20 zeggen. Waarom FF twijfelt, is waarschijnlijk vanwege je baarmoederslijm. Dry en sticky beschouwt FF niet als vruchtbaar slijm.

Wat gebeurt er bijvoorbeeld als je op dag 19 en 20 een watery toevoegt?

3. eeva

eeva Niet meer actief

Ik denk dat je de W van watery moet weghalen op dag 22 want dat is vruchtbaar slijm... dan zal FF de eisprong weer terugplaatsen, vermoed ik ;)

4. Supernurse

Supernurse Fanatiek lid

Aug 16, 2009
    1,837
    0
    0
    jullie hebben helemaal gelijk. Ik heb dat weggehaald en hup mijn eisprong is weer waar hij hoort te zijn. Ik vind het nog erg moeilijk om te bepalen wat voor soort slijm ik heb. Heel erg bedankt voor jullie hulp.
    groetjes

Share This Page