Hoi! Dit is de eerste maand dat ik mijn temp moet bijhouden. Ik ben benieuwd wat jullie van mijn kaartje vinden! Mijn vorige cyclussen waren ong. 32/33/34 dagen. Ik dacht zelf dat ik mijn ei had op dag 18 (zou logisch zijn, mede gezien de duur van vorige cyclussen en daling in temp) maar het kaartje geeft nu aan dat ik op dag 26 pas ei heb gehad?? Heb verder niet echt zwangerschapsklachten, alleen steekjes in buik en best wel wat afscheiding (wit/doorzichtig). Vanmorgen test gedaan, negatief (niet met ochtendurine, want ik was al 4 keer naar de wc geweest) Meestal begint mijn menstruatie uiterlijk op dag 13 na ei. http://www.fertilityfriend.com/ttc/index.php
Ik sluit me bij de dames en FF aan. Je temp gaat na die dag pas echt omhoog dus helaas een lange cyclus. Heb je wel nog doorgeklust?
dat is jammer... ik dacht echt dat ik mn ei op dag 18 had gehad en nu dus overtijd zou zijn Maar afwachten dan wanneer de menstruatie komt... Niet veel geklust daarna nog nl Heb ook endometriose dus de kans was sowieso klein, maar een sprankje hoop blijf je altijd houden natuurlijk..!
Lief van je, dank je (ik duim ook heb nog een heeel klein beetje hoop dat mn ei toch op dag 18 was aangezien dat normaal zou zijn gezien mn andere cyclussen)