temp blijft hoog na menstruatie

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door missas, 18 mrt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. missas

missas Actief lid

12 dec 2010
    315
    0
    16
    Verpleegkundige
    Hallo allemaal,

Wij willen graag gaan voor nummer 2. Door mijn pcos ben ik gaan temperaturen. Nu heb ik een gemiddelde cyclus van 41 dagen. En begon mijn nieuwe cyclus op 5 maart. Ik ben toen heftig ongesteld geweest van ruim 8 dagen. Ik zit nu op dag 14 van mijn cyclus. Dag 13 ben ik begonnen met temperaturen ik dacht ben ik ruim op tijd. Maar dag 13 had ik een temp van 37.0 en vandaag 37.1. Dit is wel erg hoog toch? Iemand hier ervaring mee?

Liefs missas

2. Louloulo

Louloulo Fanatiek lid

28 okt 2013
    1.249
    6
    38
    NULL
    Belgie
    Het kan zijn dat je een korte cyclus hebt.
    Als je temp is het zo dat je tijdens je menstruatie ook moet doormeten om een goed inzicht te hebben.
    Je zal moeten doormeten en zien wat je temp doet.

je kan ook ziek aan het worden zijn ofzo, zou ook een verhoging kunnen verklaren.

3. missas

missas Actief lid

12 dec 2010
    315
    0
    16
    Verpleegkundige
    Maar heeft een ei niet langer de tijd nodig om te rijpen? Ik weet dat ik vanaf mijn menstruatie had moeten tempen. Maar voor nu moet ik het hier even mee doen.

4. Louloulo

Louloulo Fanatiek lid

28 okt 2013
    1.249
    6
    38
    NULL
    Belgie
    De exacte tijd voor een rijping van een ei weet ik niet. Maar het kan sneller zijn dan 13dagen. Gewoon blijven door testen en zien wat je temp doet.;)

5. missas

missas Actief lid

12 dec 2010
    315
    0
    16
    Verpleegkundige
    Hihi tnxs louloulo:D

6. missas

missas Actief lid

12 dec 2010
    315
    0
    16
    Verpleegkundige

Dit kon ik vinden op internet ;

De tijd die een eicel nodig heeft om uit te rijpen varieert en die variatie bepaalt de lengte van je cyclus. De minimum tijd nodig om een eicel te laten uitrijpen is zeven dagen. Het kan dus zijn dat je een eisprong hebt terwijl je nog maar net gemenstrueerd hebt.

Deel Deze Pagina