hallo allemaal, dit is mijn eerste cyclus met clomid en moest nu dus ook gaan tempen... willen jullie ff kijken of het een beetje normaal is? (heb niet iedere dag op het zelfde tijdstip getempt maar wel telkens als ik net wakker was... do 22 jan ongesteld 36.9 (opgewekt dmv provera) vr 23 jan ongesteld 36.8 za 24 jan ongesteld 36.5 zo 25 jan ongesteld 36.5 ma 26 jan 36.6 di 27 jan 36.5 wo 28 jan 36.6 do 29 jan 36.6 vr 30 jan 36.6 za 31 jan 36.6 (eisprong?) zo 1 feb 36.7 ma 2 feb 36.6 (sinds savond hl erg buikpijn gehad) di 3 feb 36.4 (buikpijn weer over) wo 4 feb 36.5 (verlies wat rozigge sliertjes (sorry)) waarschijnlijk heb ik afgelopen zaterdag (31 jan) mijn eisprong gehad zei de gyn (kon ze zien op een echo) en kan het dan nu zijn dat ik al een innesteling heb gehad ofzo? kunnen jullie iets opmaken uit mijn temp, weet er nog niet zo veel over alvast bedankt!
gien, Ik zie totaal nog geen eisprong... Je temp moet minimaal 0.2 stijgen en dan gedurende 3 dagen hoger zijn dan voor je ei om van een eisprong te spreken. En roze verlies je ook op het moment dat je een ei krijgt. Hoe groot was de follikel op de echo?
ik heb even een vraagje naar aanleiding van jouw vraag: - wat is clomid? - hoe vaak kom je bij de gynaecoloog en hoe kan die vaststellen dat je op 31 jan je eisprong hebt gehad? aan de hand van je temperaturen kan ik niet zien dat je idd een eisprong hebt gehad, maar soms kan het een heel subtiele verandering in temp zijn. ook is het belangrijk om toch ongeveer op dezelfde tijd te tempen, heb ik begrepen.
Hi Gien, Aan de hand van je temp lijkt het er niet op dat je je ei gehad hebt op 31 jan. Normaal heb je tussen de 5 - 9 dagen na je laatste Clomid inname je eisprong. Als je naar mijn FF kaarte kijkt kun je een duidelijke temp stijging zien na dag 16... zo zou het er ongeveer uit moeten zien.. Mijn gok is dat je eisprong er elk moment aan kan komen...