Hallo Dit is mijn eerste volle maand dat ik een temp lijst bijhoudt, dit is ook mijn eerste KID poging. Zou iemand een mee willen kijken? Heb geen dip kunnen ontdekken bij eventuele innesteling. Mijn vraag is dan ook moet dat wel of niet? Eind van mijn vorige cyclus ook getempt echter toen tussen 37.2 en 37.4 met een flinke verkoudheid. Ik hoor graag jullie mening.
Geloof niet dat iedere vrouw een dip te zien krijgt in haar temp. maar je zit op 7 dpo.. je dip kan nog komen.. geloof tussen de 5-10 dagen ofzo
Oke dan wachten we het nog even af... Maar als het niet perse hoeft en ik blijk zwanger met deze hoge temp is het natuurlijk ook goed
Er zijn genoeg zwangeren zonder dip, het hoeft dus niet, alleen een hoge temp kan ook goed zijn. Bij ff kan je ook temp kaartjes van anderen bekijken .
ik geloof dat ik mijn dip heb gehad. had gisteravond en vandaag iets wat bruin/roze afscheiding verwacht mijn menestruatien pas op zijn vroegst maandag. Ook gisteravond vreselijk steken in de buik (links) echt dat het zweet me uitbrak. Nu af en toe nog wat krampjes. Iemand een idee?
probeer een test zou ik doen... je zit 2 dagen voor nod dus kan best positief uitslaan en als die negatief is gewoon over 2 dagen proberen als je nog niet ongi bent geworden.... ga duimen voor je!
Hallo ik durf nog niet wacht netjes af tot dinsdag ben bang te vroeg te testen en een verkeerder uitslag te krijgen. Temp was wel weer gestegen vanmorgen.
meestal zit ik op 26 dagen. maar afgelopen maand had ik ineens 29 dagen. dus ik wacht nog even af Baarmoeder lijkt ook laag te liggen dus ik weet het niet
Volgens FF op 20 januari en ik had een positiev ovu test op 18 jan 19 janu was deze ook weer negatief
oh oke ongeveer net als ik... je moet doen wat je zelf vindt vandaa testen of pas over 4 dagen.. ben benieuwd je kaartje ziet er wel heel erg mooi uit... ga duimen voor je en hopen op een ppositieve test...