Vandaag met middag urine gedaan op 10 DPO. Ben van plan morgen nog een testje te doen met ochtenurine.
Ja, hij is ook iets duidelijker dan op de foto te zien is, maar kreeg hem er niet duidelijker op. Vind het ook erg spannend! Zou het in 1 keer raak zijn? Zou het liefst nu al gaan slapen he
ik zie wel een streepje en hoef niet eens uren te turen tot ik hoofdpijn heb ... ik zou idd nog een test met ochtend urine doen... en dan 2 dagen wachten en dan nog een test doen of volgende ochtend weer... hij zou dan toch iets duidelijker moeten zijn
Als ik mijn scherm schuin houdt, van mijn laptop, denk ik wel wat te zien... Spannend ! Hopen dat de testen snel duidelijker worden
Zo'n streepje had ik ook... En toen was ik zwanger ! Die zijn van zwanger en kids he? Ik ga duimen voor je!!
Ja van zwanger en kids idd! Wil morgen met ochtendurine nog eentje doen en dan ook een KV2v5 erbij, daar heb ik nog maar 1 van, dus die wil ik even bewaren voor de 'goeie' urine. Zou wel gaaf zijn, zou betekenen dat het bij ons in 1 shot raak is! Zie alleen wel dat die van jou in een MK is geeindigd? Balen meis, hoop dat je snel weer zwanger mag zijn!
Ja klopt het heeft helaas niet zo mogen zijn. Ik lees hier vaak dat z&k testen helemaal niet zo gevoelig zijn dus met de kv test zou je wel een duidelijke streep hebben denk ik. De eerste ronde raak, das niet verkeerd nee! Laat je nog even weten hoe je test morgen is?
Doe ik! Jammer meis. Maar je kan in ieder geval zwanger raken. Hoop dat het snel weer raak voor je is!
Zwanger en kids verkoopt ook uiterst gevoelige testen Is dit ook een uiterst gevoelige? Die reageren op 10 miu volgens hun website ipv 2 miu van de kruidvat