Het kan ook zijn dat ik gewoon streepjes zie Merk wel vaker dat er gezegd word ik zie niks, maar als ik mijn scherm kantel dan zie ik op sommige testen wel iets. Maar of dat nou goed of slecht is..
Ik heb echt de neiging om nu continue een testje te gaan doen. Echt super irritant! Wil gewoon duidelijkheid
Ja vervelend he! Het gaat je een hoop geld kosten als je toegeeft aan die verslaving. Doe gewoon vanmiddag een test om zo uit te sluiten of je geen middag tester bent. Daarna pas weer over een dag. Je gaat alleen maar meer stressen van die witte testen.
Jaaa hier ook een vaag streepje hoor! Word er echt niet goed van:x Kreeg vorige week ineens mega pijnlijke borsten ik had zo iets van huh.. Dat heb ik alleen tijdens een zwangerschap maar goed ik zit nu net 1 maand en 2 dagen na mijn mk dus dacht dat mijn hormonen nogal in de war waren. Tot dat ik dus ook vage streepjes kreeg. Die had ik ook in het begin van de vorige zwangerschap. Duf alleen nog geen hoop te hebben..
Maar ik zie hem wel!!! Ik heb net 50 z&k zwangerschapstesten besteld Kon het niet laten! ga liever testen dan de hele tijd in onzekerheid zitten...
Woow 50! Haha dat moet genoeg zijn voor deze week toch . Ik herken je test drang maar al te goed, dat heb ik ook wel gehad. Probeer het leuk te houden voor jezelf elke keer een twijfel of nega test geeft je nog meer stress. Hcg stijgt binnen 2-3 dagen dus als hij in de ochtend nega is dan zal hij savonds echt niet positief zijn. *hoor mij praten dan*
Ik zie op deze testen eigenlijk niks... op die van gister zag ik wel wat. Blijf voor je doorduimen meis !
Haha! Ja, ik weet het. Maar ik zal dan wel weer net zo'n apart geval zijn dat ik 's ochtends niet posi test en 's middags en 's avonds wel Het is ook heel gek. Aan de ene kant voel ik me hartstikke zwanger, aan de andere kant juist niet. Heb geen gevoelige borsten, maar wel lage rugpijn en moe. En borrelende darmen! Echt de laatste paar dagen alleen maar erger, heb ik anders nooit last van. Heb nu ook hoofdpijn, maar dat komt mssn ook wel omdat ik verkouden ben. Hmm, moet nu echt eens aan het huishouden, anders komt er niks van. Je ziet me vanmiddag wel weer verschijnen
Wooow, ben wel geteld een half uur weggeweest . Mn testjes zijn nu zo goed als opgedroogd en als ik goed kijk zie ik bij de KV test warempel een licht roze streepje. Heb helaas geen KV's meer in huis... Maar anders . Pffff, ben zo benieuwd! Merk wel dat dit echt wel een beetje stress oplevert, maarja, wat moet ik anders? Ik WIL gewoon duidelijkheid
De vraag is alleen of je zo snel de duidelijkheid krijgt die je wilt! Relax, ga iets leuks doen. Even er tussenuit winkelen, bioscoopje, afspreken met een vriendin of zo. En test over een paar dagen nog eens. Als je je zo focust kan het zo enorm tegenvallen als je morgen gewoon ongesteld wordt... Succes met de spannende tijd!
Ja, ga zo even boodschapjes doen, dan filmpje kijken en vanaaf werken. Morgen vrij, dus lekker uitslapen en beetje huishouden. Het is moeilijk om het los te laten als je het zo graag wilt, maar soms is dat wel het beste, dat weet ik. En ik mag absoluut niet klagen, zit nog maar in ronde 1. Maar het is gewoon zo super spannend allemaal
paniekertje ik wil niet vervelend doen maar ik zie geen streepje op je testen,zelfs niet op die van het kv
Ja, weer getest. Vond het niet waard om hem op de foto te zetten want er is niks te zien. Gek he? Naja, we zient wel. Vandaag overigens wel beetje krampjes, dus mssn komt mn ongi er zelfs aan. En mn temp is vanmorgen ook gezakt... Overigens, ik had de 26e 's avonds ook een posi test, zelfs nog duidelijker als die van afgelopen woensdag. Dagen erna ook nega, maar omdat mn temp toen omhoog ging denk ik dat dat mssn van mn eisprong is geweest? Hmm, vervelend als je niet weet waar je aan toe bent