Wowie! Heel erg mooi! Als ik dit zie zou ik nog wel een keer willen trouwen.(wel met dezelfde man hoor!)
ik vind hem mooi! Ik hou alleen meer van strapless maar dat is een kwestie van smaak. Ik vind de onderkant juist prachtig!
ik vind hem super mooi, de onderkant ook prachtig, maar zou niks voor mij zijn. Ik ben nogal klein en dan zou het voor mij to much zijn. Maar nogmaals ik vind hem echt prachtig.
Zal ik dan maar als 1e zeggen dat ik em niet mooi vind....het is absoluut niet mijn smaak,mag wel wat stoerder,vind em een beetje te prinsesachtig en tuttig,maar.......waarschijnlijk staat ie je harstikke mooi en straal je er in.Het gaat er toch om dat jij (en je toekomstige man) em mooi vinden! Geniet van je trouwdag!
Ik vind vooral de bovenkant heel mooi! Als geheel vind ik hem ook prachtig, het enige wat ik niet geweldig vind is het onderste randje van de onderkant. Goede keus, ik ben benieuwd hoe het je zal staan!
Ik vind hem schitterend! Had ik ook zo kunnen kiezen...ik hou wel van dat sprookjesachtige Geniet van jullie dag!!
Ik vind hem prachtig maar ik vind het wel echt een jurk voor een slank iemand. Wanneer een iets zwaarder iemand hem aan heeft vind ik hem niet zo mooi denk ik, dan zou ik voor een ander model kiezen.
Ik zou er zelf niet voor kiezen, maar vind de jurk wel heel mooi! Al vind ik het boven stukje mooier dan de rok. Veel plezier op je trouwdag! Geniet er van!