Ik vind 'm prachtig! Echt waar! Totaal niet wat ik had, ik zou er zelf ook niet voor kiezen (ben d'r het type niet voor), maar mooi vind ik 'm zeker wel! Wanneer is jullie grote dag? Heel veel plezier met alle voorpret ook!
dat zeg ik precies ik zeg van een blad (plaatje) kan ie lelijk lijken en in het echt goed staan (en andersom dus ook) Ik vond die van mij uit het boekje ook niet echt mooi maar bij mij stond ie gewoon heel goed..
Ik vind de jurk echt mega mooi! Prachtige bovenkant en de onderkant past er perfect bij! Wat ga jij stralen en mooi zijn op jullie bijzondere dag zeg! Met zo'n jurk zit je helemaal goed. Veel geluk samen!
k vindt de bovenkant wel mooi van de jurk maar de onderkant vindt ik niet mooi, maar ja dat is smaken verschillen! en jij vindt hem mooi dat is toch het belangrijkste
Mooi hoor Maar moet zeggen dat ik een heleboel jurken op een plaatje mooi vindt, toen ik m'n eigen jurk ging uitzoeken zag ik ook een heleboel mooie totdat ik ze aantrok...dan kom je er pas achter wat dé jurk is, zelf passen!
Het bovenstuk vind ik het mooist, normaal vind ik een wijde onderkant niet mooi, maar bij deze jurk juist wel.
Ben zelf iets minder van de prinsessen-jurken, simpelweg omdat ze mij niet echt staan , maar bij andere vrouwen kan ik het wel heel mooi vinden. En dit vind ik wel een hele mooie jurk . Dat wordt vast een super mooie dag!
Natuurlijk! alleen mogen er in de winkel geen foto's gemaakt worden, dus dat wordt wachten tot na de trouwdag! (september 2012) hopelijk kunnen we dit topic dan nog weer vinden haha!