Over het algemeen vind ik bijna alle trouwjurken die geshowd worden door een model mooi. Ik vind dat je pas echt kunt oordelen als de jurk gedragen wordt door de uiteindelijke persoon die er in gaat trouwen . Hoe vaak heb ik niet een prachtige jurk gezien op een plaatje en toen de bruid hem aanhad stond het dus helemaal niet. Wat betreft jouw jurk. Niet mijn smaak maar een mooie jurk. Het is zeker een jurk voor een superslank persoon. Een hele mooie trouwdag toegewenst!
Dit is nou echt een droomjurk! Prachtig! Zie mezelf er ook zo in ( zonder dikke buik dan he Heel veel liefde en geluk, geniet van jullie dag!
Wauw! Super mooie jurk! Wat zul jij stralen!!! Echt een prinsessenjurk! Super! Geniet van jullie dag!
Hij staat zeker bij een wat voller iemand, dan is de verhouding juist mooier. Nu zie je een heel slank bovenlijfje en een gigantische rok. ik ben zeker niet de slankste. Wanneer ik hem aan heb is het allemaal net iets meer in verhouding!
ik vind de onderkant en de jurk opzich erg mooi ik vind alleen die halter niet mooi vind het er niet bij passen, alsof het erop geplakt is geniet ervan!
Heel mooi! Ik wens je een mooie trouwdag. Ik heb niet dit hele topic doorgelezen, maar wanneer is de grote dag?
mooie jurk!!! heel veel plezier!!! ik zelf hou niet zo van wijde onderkanten , dat stond bij mij ook erg ''plomp''. maar het lijfje vind ik prachtig!!!