Hoi, Ik kan mijn vorige toic niet meer vinden, en ben ijn namenlijstje kwijt van mijn vorige zw. dus maar een nieuw topic. Ik ben op zoek naar een naam met een D. Mijn jongens heten Darryl Dylano Dylarius Het is de bedoeling dat het hier bij gaat passen ben even inspiratiloos en hoo hier weer leuke creatieve namen op te doen voor zowel jongen als meiske want we weten nog niet wat t worden gaat.
Daley Damian Damir Damon / Daymon Danel Dante Danyel Danylo Daquan Darian, Dorian Dario, Darion Darnell Darren Darwin Dashiell Dathan Dave Davin / Davyn, Devin / Devyn Davis / Dayvis Davor Daxton Dayton Deacon Dean Declan Delmar Delroy Delwyn Denzel Deshaun / Deshawn Devan Devaugn Divayn Dominick Donovan Doran Doyle Dragan Drake Drystan Dwayne / Duane Dyson
Dalya Delaney! Dilay Daciana Dafina / Davina Dahlia / Dalia Daina Dairine Daisy Daiva Dajana Dakota Damaris Damiana Dana, Dani Dania Danica / Danika Daniela / Daniéla Daniella Danita Daniyah Danna Daphne, Daphné Dara Dareia Daria, Darian Darina Darinka Darla Darshana Daryna Davida Davinia Dawn Dayna Deana / Diana Deanna / Dianna Deanne / Dianne Debora / Deborah Dejana Delfina Délia / Delia Delice Delicia Delilah Delora Delores, Deloris, Dolores Delphia Delphina, Delphine, Delphinia Dena Denica, Denisa Desiree Destiny Devika Dianthe, Diantha Dilara Dilys Dina Divina Djuna Dominica Donna Dora, Doria Doriane Dunya / Dunja Dymphna
Wauw, wat een namen al Er staat wel een paar tussen die op mijn lijstje zijn gezet Benieuwd of er nog meer zijn