Hoi allemaal, Ik heb sinds dezemorgen een vreemde pijn in mn baarmoeder en aan mn baarmoedermond. Het begon eigenlijk toen ik net seks had gehad. Het was een trekkende stekende pijn.. ben uiteindelijk uit bed gekropen en de pijn werd het ergst toen ik buiten zat, ik heb minstens een halfuur liggen janken van de pijn.. uiteindelijk ging alles weer wat beter na een toiletbezoek maar de pijn blijft aanhouden. ik heb aan mn baarmoedermond gevoeld en alleen het aanraken doet al ENORM veel pijn. Ik heb begin deze week ergens een bijna posieve ovulatie test van de action gehad maar die bouwde dezelfde avond alweer af.. Ik weet niet juist wanneer ik mn menstruatie moet krijgen want ben vergeten wanneer men vorige cyclus was. Kan er iemand me aub helpen???
Als het echt zoveel pijn doet als he zegt zou ik even langs de hap, anders maandag ochtend meteen naar je eigen huisarts. Ik kan je helaas verder niet helpen Heel veel sterkte meid!
Als je een half uur hebt ligen janken van de pijn en als het aanraken van je baarmoedermond ook enorm (door jou ook nog met hoofdletters geschreven!) veel pijn doet, lijkt het me dat er iets niet goed is! Huisarts of HAP bellen. Zelfs tijdens een zwangerschap kun je de baarmoedermond gewoon zonder pijn aanraken (al zou ik dat wegens infectiegevaar niet doen). Dit lijkt me absoluut niks met een mogelijke zwangerschap te maken hebben, maar meer naar een infectie neigen. Sterkte!
Als je pijn hebt bij het "rommelen" aan je baarmoedermond is er meestal iets met je eierstokken. Kan een corpus luteumbloeding zijn (is onschuldig), maar kan ook een gedraaide eileider zijn en dan moet je snel naar het ziekenhuis zodat ze hem op tijd kunnen terugdraaien. Typisch daarvoor is dat de pijn heel plots ontstaat en heel hevig is, vaak ook met misselijkheid en braken. Ontsteking van eileiders kan ook, maar ontstaat meestal niet zo snel... Succes, hopelijk gaat het inmiddels beter. Anders naar HAP