Wat vinden jullie van n meeting?

Discussie in 'De lounge' gestart door Jucade, 29 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

Meeting?

1. Ja, vind ik/lijkt me geweldig!!

2. Ja, maar zou niet naar n volgende gaan..

3. Mwoah.. twijfel/weet niet..

4. Neuh ben ik te onzeker/verlegen oid voor.

5. Nee, blijf liever anoniem (hier).

6. Nee, was niks aan en ga ook niet meer..

7. Zou niet weten waarom?..

8. Nee, geen behoefte aan..

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Momenteel in between jobs..
    Er gaat niets boven
    Ja leuk, alleen jammer dat het allemaal zo ver uit de buurt ligt voor mij...

2. Minyaweth

Minyaweth VIP lid

20 aug 2006
    9.082
    1
    0
    Overijssel
    Lijkt me leuk! :D Ligt er alleen aan waar die meeting dan zal plaatsvinden en wanneer.

3. runner

runner VIP lid

12 jan 2006
    5.387
    0
    0
    katwijk ZH
    Wij hebben ook al 2 keer een meeting gehad met de februari mama's. In januari staat er weer een op de planning. :) Wij zijn alleen niet met zo heel veel meiden meer over gebleven na de bevallingen, jammer genoeg.

4. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    Ik zou zeker weer naar een 2e meeting gaan, en qua zenuwachtigheid e.d.! Onderweg ernaartoe ja, maar zodra je daar aankomt en de mensen al herkent van foto's voel je je al meteen een beetje "thuis"!

Het was zeer zeker geslaagd gisteren! En qua reizen, moest 1,5 uur reizen heen en 1,5 uur terug maar ook dat was het zeker wel waard!

Op naar de volgende meeting :) (zodra ze allemaal lopen, zodat wij als kippen erachteraan kunnen rennen :))

5. Milla

Milla Niet meer actief

Ja lijkt me best leuk, maar dan wel met een clubje waarmee ik regelmatig schrijf zoals de pco-dames.. of als ik strakjes zwanger ben met de dames die in dezelfde maand zijn uitgerekend. Dus niet zomaar met hele vele onbekenden die ik op het forum ook nog niet ben tegen gekomen of me niet zijn opgevallen... We zijn ook met zoveel.

Deel Deze Pagina