Pas 9 weekjes ver maar toch soms al aan het denken over een toekomstige naam voor ons brusje! We willen het geslacht namelijk NIET weten. Grote broer zijn naam is D.aan Ideetjes welkom. Onze favoriete momenteel: Meisje: *Ella *Noor *Louise *Pauline Jongen: *Dries *Stan *Mathias *Jasper Alvast bedankt voor de hulp
Uit je rijtje vind ik Noor en Stan het leukst! Verder; Floor Feline Lauren Sara Indy Nick Thomas Olivier Mees
Jaa Stan! Zo heet bib als het een jongen is. Ik ken verder een Pleun, Tim en Bram bij verschillende Daan'en. Onze knul heet Luuk, past er ook leuk bij.
Thx voor je reactie ma hier in België komen de namen Luuk en Pleun amper voor is vrij Nederlands getint Dan zou ik eerder Lucas kiezen maar omdat er hier al 4 in onze omgeving zijn valt deze naam af. Horen Stan graag maar twijfelen omdat ML S.tijn noemt
Namen die op Stan lijken maar niet op Stijn: Mats Sam Lars Marc Nathan Misschien heb je hier nog wat aan? Suggesties voor een meisje: Nora/Nola Sophie Vera Zola Saar Cato Ik vind Ella, die op jullie lijstje staat, ook erg mooi erbij passen!
Ik dacht onmiddellijk spontaan aan Ella en zag toen dat het ook in jullie lijstje staat dus zeker weten ELLA! Voor jongen zou ik gaan voor Stan denk ik.
Meisje: Daan & Lotta Daan & Liene Daan & Lina Daan & Tirza Daan & SIfra Daan & Roos Daan & Kira Daan & Iris Jongen: Daan & Joël Daan & Sam Daan & Ties Daan & Siem Daan & Giel Daan & Raf Daan & Lars Daan & Vins Daan & Aron Daan & Cas/ Casper Daan & Kars (dit ligt in de lijn van Stan, vind ik) Daan & Stijn