Misschien loop ik wel weer hartstikke op de feiten vooruit en krijgen we helemaal geen meisje, maar goed, welke naam vinden jullie het leukst? Zie de poll.
Lilly! De anderen vind ik allemaal niet mooi eerlijk gezegd! Lilly vind echt zo lief en schattig! Echt een mooie naam!
Ik vind Jill het leukst, maar niet in combinatie met Ayla. En ondanks dat ik niet in eerste instantie een naam zou kiezen omdat hij bij de naam van een broertje of zusje moet passen, zou ik in dit geval wel een andere keuze maken dan Jill. Ik vind Lilly namelijk ook een leuke naam en veel leuker bij Ayla staan.
Ik ga ook voor Lilly, maar ik moet eerlijk zeggen dat 't allemaal niet echt mijn smaak is. Lilly vind ik wel leuk hoor (en past ook goed bij Ayla), maar ik zou 'm voor mezelf niet kiezen.
Isis vind ik de leukste. Ik zie echt zo'n stoere meid bij die naam. De andere namen spreken me ook niet zo aan, moet ik eerlijk zeggen.
ik heb op Jill gestemd omdat ik dat de leukste vind, maar ik vind m niet heel geweldig staan bij Ayla...
Absoluut Lilly! En als ik een suggestie mag doen: Ayla Olivia & Lilly Amelie Prachtig hehehe wat hou ik toch van meisjesnamen.
Isis! Stond bij mij ook op de lijst, maar vrienden van ons hadden hun dochtertje al zo genoemd. Vind ik ook leuk in combinatie met Ayla. Ben benieuwd of het weer een meid wordt of niet!
Lilly en Jill vind ik het leukst, je andere twee namen vind ik niet mooi. Isis klinkt zo hard en Lucy vind ik tuttig. Maar ook Lilly en Jill zijn niet echt mijn smaak.