En daar gaat het om toch? Dat jij zoiets hebt van WAUW! Ik ken een meisje die Noa heet maar wat maakt het uit? Leuke naam hoor
Ik vind 't een redelijk leuke naam, maar ik vind 't jammer dat 't een uniseks naam is (de uitspraak ervan in ieder geval). Ik hoor 'm in mijn omgeving trouwens ook echt nooit hoor!
Ik vind Noa op zich wel een mooie naam, maar TE populair naar mijn smaak. Hier in de omgeving zitten er soms wel 3 meiden met die naam bij elkaar in de klas. Nee, zou ik niet willen voor mijn kindje.
Ik blijf het ook nog steeds een mooie naam vinden. Heb altijd Noah voor een jongen in mijn hoofd gehad maar helaas heet een nichtje van ons Noa dus dat doe ik niet. Maar blijft leuk
ik vind het een leuke lieve naam alleen hoor je t zo vaak en daar hou ik niet van hihi ik hou van apart
Toen een vriendin van mij 8 jaar geleden haar zoon Noah noemde vond ik het een prachtige naam. Maar nu 8 jaar later vind ik het vreselijk...je hoort het zo vaak.
Ik vind noa ook een mooie naam, maar mij iets te populair. Daarom hier gekozen voor Chenoa waar we hele leuke reacties op krijgen! Niet moeilijk, niet apart maar wel redelijk uniek
Ik vind het een heeeleeee mooie naam! Hihihi! Eerst baalde ik wel dat hij de laatste tijd wel populair is geworden, maar toen ik hem eenmaal in mijn hoofd had, kon ik geen andere naam meer leuk vonden. Dus dan maar lak aan de top10. Toen ik geboren werd was mijn naam ook heel populair, maar daar heb ik nou nooit echt last van gehad!