Ik vind het geen mooie naam, moest ook direct aan anouk denken. Iemand schreef Niek hier ... dat vind ik wel een superrr leuke naam, stond ook op mijn lijst!
Ik vind Noek teveel een afkorting van de meisjesnaam Anouk. Zou er zelf nooit voor kiezen in ieder geval. Dan vind ik Noud of Niels gewoon leuker.
Ik ken de naam wel voor een meisje.. Noek en Nouk.. Mijn broertje heet Niek, mooier voor een jongen..
Voor mij is het ook meer een stoere afkorting van een meisjesnaam eindigend op -noek. En aangezien het in Limburg 'tiet' betekent....nee ik zou de naam niet kiezen.
De naam is al afgevallen, bedankt voor jullie meningen. Ik twijfelde echt heel erg. En jullie bevestigen alleen maar wat mij tegenhield
sorry vind het een vreselijke naam. moet ook gelijk denken aan een meisje , die dan eigenlijk Anouk heet!
Ik mis er iets aan... nee niet mijn smaak maar ik zie dat hij al is afgevallen.. Maar dat het tiet betekend in limburg?? Ik woon er toch echt maar dat heb ik nog nooit gehoord!
Nee, sorry, niet mooi............. Vraag me soms best wel es af of men zich het veel aantrekt als hier vaak 'niet mooi' wordt gegeven.............. Soms spijtig, soms beter misschien
Ik vind het wel leuk! o... hij is afgevallen... misschien hier wat namen: Noud Dex Dax Loek Niek Mik succes!!!